مدیرکل گمرک استان فارس از وارادت ۲۳ میلیون دلار کالا وارد به استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خداداد رحیمی مدیرکل گمرک استان فارس گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۸۰۸ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۸۹۳ دلار از طریق گمرکات استان فارس وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزن ۳ درصد کاهش و از لحاظ ارزش دلاری ۱۹ درصد افزایش داشته است.


رحیمی افزود: در سه ماهه نخست سال در مجموع ۸۴ هزار و ۵۲۸ نفر از طریق مرز هوایی این استان به کشور وارد شده‌اند که ۷۱ هزار و ۲۱۸ نفر از آن‌ها ایرانی و ۱۳ هزار و ۳۱۰ نفر گردشگر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران ورودی ایرانی ۶ درصد افزایش و ورودی خارجی ۲۲ درصد کاهش داشته است.


وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۸۴ هزار و ۷۱۹ مسافر نیز از طریق مرز هوایی استان فارس از کشور خارج شده‌اند که ۷۲ هزار و ۹۵۷ نفر از آن‌ها ایرانی و ۱۱ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر خارجی بوده‌اند که از این تعداد مسافران خروجی ایرانی ۱۰ درصد افزایش و خروجی خارجی ۱۹ درصد کاهش داشته است.


مدیرکل گمرک استان فارس تصریح کرد: در سه ماه نخست سال ۵۴ هزار و ۵۶۶ تن کالا به ارزش ۵۳ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۷۸۳ دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ ارزش ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار