نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد به فشارهای خود بر دولت ونزوئلا ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، نیکی هیلی -- نماینده آمریکا در سازمان ملل -- گفت:به فشارهای خود بر دولت ونزوئلا ادامه خواهیم داد.


بر این اساس، هیلی در جلسه استماع این کمیته در پاسخ به سوالی درباره ونزوئلا گفت:ما جلسه ای اضطراری درباره ونزوئلا در نیویورک برگزار کردیم. زمانی که من به ژنو رفتم ما جلسه ای در آنجا درباره وضع حقوق بشر در ونزوئلا برگزار کردیم تا در صورت لزوم پرونده حقوق بشر ونزوئلا را در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل بررسی کنیم. اوضاع حقوق بشر در این کشور روز به روز بدتر شده است. قرار بود موضوع حقوق بشر ونزوئلا در اجلاس کشورهای آمریکایی بررسی شود؛ اما ونزوئلا از این اجلاس بیرون رفت.


وی افزود: لازم است به شما بگویم ما باید فشارها را بر مادورو، رییس جمهور ونزوئلا حفظ کنیم. نشانه‌هایی مشاهده می شود که وی به دنبال استفاده از ارتش و تسلیحات برای رسیدن به اهدافش است. شما می توانید تمامی این موارد را در تصاویر تلویزیونی به خوبی مشاهده کنید. اوضاع روز به روز در ونزوئلا در حال بدتر شدن است. تا آنجا که بتوانیم فشارها را بر دولت مادورو افزایش خواهیم داد. دهها نفر کشته و صدها نفر زخمی شده‌اند. همچنین هزاران نفر بازداشت شده و در زندان به سر می برند .مردم ونزوئلا می خواهند سخنان آنها شنیده شود. دولتی در ونزوئلا بر سر کار است که اصلا به سخنان مردم توجه نمی‌کند و این موضوع سبب می شود درگیریها همچنان ادامه پیدا کند. ما به تلاش‌های خود در این خصوص ادامه می دهیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار