مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از حضور بیش از 33 هزار نفر فرهنگی مسافر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از روند پذیرش اسکان تابستانی فرهنگیان در نواحی یک و دو اردبیل از حضور 33 هزار و 357نفر فرهنگی مسافر در استان اردبیل خبر داد و گفت: این تعداد از 25 خرداد ماه تا 7 تیرماه سال جاری استان اردبیل را برای گردش انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه از شروع پذیرش اسکان تابستانی 13 هزار و 343 نفر در قالب 3 هزار و 706خانوار فرهنگی از استان اردبیل دیدن کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد 10 هزار و 642 نفر در قالب 2 هزار و 956 خانوار فرهنگی مربوط به ایام تعطیلات عید فطر می باشد.

ناصری با اشاره به اینکه پیش از آغاز سفرهای تعطیلات عید فطر تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان مسافران و تجهیز مدارس به امکانات اولیه مورد نیاز خانواده های فرهنگی انجام شده که همین امر موجب شد تا مشکلی در پذیرایی و اسکان مسافران ایجاد نشود.

وی افزود: امسال 120 مدرسه با ظرفیت هزار و 6 کلاس درس به همراه اتاق های موجود در مراکز اسکان و خانه های معلم مرکز و شهرستان های این استان برای پذیرایی از میهمانان و مسافران فرهنگی آماده و تجهیز شد که این تعداد شامل ۲۲۸ کلاس ویژه، ۵۶۰ کلاس نوع الف و ۲۱۸ کلاس نوع ب است.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.