به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل افزود: از آغاز سال جاری تا پایان خرداد ماه بالغ بر یک هزار و 500 تماس دریافتی از شهروندان در مناطق 4گانه شهرداری در دو حوزه عمرانی و خدمات شهری داشتیم که به صورت میانگین به 73 درصد از مطالبات شهروندان اقدام شده است و نسبت به 22 درصد از مطالبات اقدام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بیشترین مطالبات در حوزه عمرانی مربوط به آسفالت ریزی ، لکه گیری و تسطیح و شن ریزی معابر، نصب و تعمیر پل ماشین رو، تعمیر پازل پیاده رو می باشد و در بخش خدمات شهری بیشترین درخواست ها مربوط به جمع آوری خرده شیشه ها در سطح شهر است.
معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: از جمله امور انجام شده در بخش خدمات شهری شامل جمع آوری سگ های ولگرد، جمع آوری زباله، رفت و روب، اخطار به دلیل نگهداری احشام، رفع سد معبر، رسیدگی به روشنایی فضای سبز، جمع آوری مازاد و نخاله، لایروبی و شست و شوی جوی آب، رسیدگی به ساخت و ساز غیرقانونی، تخلیه آب محل گودبرداری، رسیدگی به نشست زمین، رسیدگی به دیوارهای در حال ریزش، نصب وسایل بازی برای پارکها، رسیدگی به بریدن غیرقانونی درختان و موارد نظیر این امور است.
لازمی زارع از جمله امور انجام شده در بخش عمران را آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تسطیح و شن ریزی، تعمیر پازل پیاده روها، پرکردن چاله ها، رسیدگی به نشست زمین، جوبکشی،نصب و تعمیر پل ماشین رو عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری اقدامات متعددی را در زمینه عمران و خدمات شهری به شهروندان ارائه می کند گفت: معاونت خدمات شهری علاوه بر رسیدگی به مشکلات شهری ، به مشکلات شهروندان نیزاز طریق تلفن گویای 137 پاسخگو است.
انتهای پیام/ح