با راه‌اندازی شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای در استان میزان تولید محصولات کشاورزی به ویژه صیفی و سبزی جهش قابل توجهی خواهد یافت .

برگزاری نشست بررسی زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حشمت‌اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در نشست بررسی زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای استان اعلام کرد: بدون شک سطح تولید محصولات کشاورزی در بخش‌های گلخانه‌ای چندین برابر میزان تولید کشت معمولی است که این امر منجر به رونق تولید محصولات گلخانه‌ای در استان خواهد شد .


حشمت‌اله عسگری عنوان کرد: دولت با یک برنامه راهبردی به منظور استفاده از منابع محدود و صرفه جویی در آب سعی در ایجاد و توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای دارد و در این راستا همه زیر ساخت‌های لازم و زمین مورد نیاز آنها را مهیا می‌کند.


عسگری تصریح کرد: استان ایلام دارای قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی در توسعه بخش کشاورزی دارد که می‌توان با افزایش تولید محصولات کشاورزی هم اشتغال پایدار ایجاد کرد و هم در زمینه صادرات محصولات با توجه به وجود مرز بین‌المللی مهران درآمد اقتصادی قابل توجهی عاید استان کرد.

 

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.