جام کنفدراسیون‌ها؛

دوئل پرتغالی‌ها و مردان کوهستان با سوت ایرانی در کازان / شیلی و پرتغال به دنبال رسیدن به فینال

تیم‌های ملی فوتبال شیلی و پرتغال امشب در نخستین دیدار مرحله نیمه ن‌هایی جام کنفدراسیون‌ها رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های فوتبال امشب با انجام دیدار پرتغال و شیلی پیگیری می‌شود. 2 تیم از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه کازان ارنا شهر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.  

شاگردان فرناندو سانتوس  در حالی امشب پا به میدان می‌گذارند که در ۳ دیدار گذشته خود در مرحله مقدماتی توانسته اند به 2 پیروزی در مقابل تیم‌های روسیه و نیوزلند برسند و از مکزیک هم یک تساوی بگیرند و به عنوان تیم صدر نشین راهی این مرحله شوند. پرتغالی‌ها که نخستین حضور خود را در مسابقات جام کنفدراسیون‌های فوتبال تجربه می‌کنند توانسته اند به مرحله نیمه نهایی برسند و آماده کسب یک جام دیگر هستند.  

قهرمانی پرتغال در مسابقات جام ملت‌های اروپا باعث شده تا آن‌ها با انگیزه بیشتری در مسابقات خود به میدان بروند. سانتوس به تازگی توانسته تیمی متشکل از جوانان و با تجربه‌ها را به میدان های مختلف بفرستد و همین باعث شده تا آن‌ها امروز به سطح اول اروپا برسند.  

دوئل پرتغالی ها و مردان کوهستان در کازان / رونالدو و ویدال در آرزوی رسیدن به دومین جام

 

در طرف مقابل هم تیم فوتبال شیلی وضعیتی مشابه دارد. شیلیایی‌ها مانند پرتغالی‌ها توانسته اند پس از مدت‌ها به سطح اول فوتبال قاره خود برسند و در 2 سال گذشته 2 جام قهرمانی امریکای جنوبی را کسب کنند. آن‌ها مانند پرتغالی‌ها نخستین جام کنفدراسیون هایشان را تجربه می‌کنند و مانند رقیبشان توانسته اند به مرحله نیمه نهایی برسند.

شیلی با یک برد در مقابل تیم ملی فوتبال کامرون و 2 تساوی در مقابل آلمان و استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد. تیم ملی فوتبال شیلی هم مانند پرتغال تنها به ۲ ستاره اش امید دارد. رونالدو در تیم ملی پرتغال، ویدال و سانچس در تیم ملی فوتبال شیلی ستاره‌هایی هستند که هر کدام می‌توانند راه نخستین صعود تیمشان به مرحله فینال را قطعی کنند.

دو تیم پیش از این دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که حاصل آن دو تساوی بوده است.  

نکته جالب توجه دیدار امشب آن است که علیرضا فغانی داور سرشناس کشورمان قضاوت این دیدار را بر عهده دارد.

دوئل پرتغالی ها و مردان کوهستان در کازان / رونالدو و ویدال در آرزوی رسیدن به دومین جام

انتهای پیام / 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار