­شهرداری شهر ووپرتال آلمان دستور داد به دنبال آتش سوزی برج لندن ساکنان یک ساختمان که نمای آن عایق قابل اشتعال است تخلیه شوند.

تخلیه یک ساختمان مسکونی در آلمان ­به دنبال آتش سوزی برج لندنبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شهرداری شهر ووپرتال در غرب آلمان اعلام کرد یک ساختمان که نمای آن عایق قابل اشتعالی دارد به دنبال آتش سوزی مرگبار برج گرنفل لندن، پایتخت انگلیس، تخلیه شد.

مارتینا اکرمن، سخنگوی شهرداری ووپرتال اعلام کرد: به دنبال آتش سوزی برج لندن که نشان داد با چه سرعتی در نمای ساختمان ممکن است آتش سوزی روی دهد، ما اوضاع را در شهر از نو بررسی کردیم.


این سخنگو افزود: کارشناسان ما به این نتیجه رسیدند عایق زیر نمای ساختمان که ترکیبی از پشم و چوب است و در سال های دهه 1960 نصب شده است، قابل اشتعال و خطرناک است، به حدی که در هنگام آتش سوزی نمای ساختمان پله های اضطراری به دشواری قابل دسترس خواهد بود. بنابراین ساکنان ساختمان که 72 نفر در آنجا ساکن بودند تخلیه و در جای دیگری اسکان داده شدند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.


در آتش سوزی چهاردهم ژوئن در برج گرنفل لندن دست کم 79 نفر جان باختند.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
پانلهای سبک در دیوارهای پیش ساخته و سقفهای کامپوزیت همه قابل اشتعالند مسئولان اجازه استفاده از هرنوع مصالح و اجزای ساخت که دراتش سوزی قابل اشتعال است را نباید بدهد وکلا باید جمع شوند
آخرین اخبار