دبکا فایل خبر داد: احتمال حمله پیش‌دستانه آمریکا به دولت سوریه و همپیمانانش!

پایگاه صهیونیستی نزدیک به منابع امنیتی اسراییل مدعی شد احتمال دارد دولت ترامپ به سوریه «حملات پیش‌دستانه» انجام دهد.

دبکا فایل خبر داد: احتمال حمله پیش دستانه آمریکا به دولت سوریه و همپیمانانش!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه صهیونیستی «دبکا فایل»، نزدیک به منابع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، بامداد چهارشنبه مدعی شد احتمال دارد دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در ساعت‌های آتی به سوریه «حملات پیش‌دستانه» انجام دهد.

کاخ سفید روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای بدون ارائه هیچگونه مستنداتی ادعا کرده بود دولت سوریه در تدارک انجام یک حمله شیمیایی در این کشور است. کاخ سفید در این بیانیه نتایج حمله‌ای که هنوز انجام نشده را هم پیشگویی کرده و گفته است: «ایالات متحده تدارکات احتمالی رژیم اسد برای انجام یک حمله شیمیایی دیگر که احتمالا به کشتار دسته‌جمعی غیرنظامیان از جمله کودکان بی‌گناه منجر خواهد شد را شناسایی کرده است.»

این بیانیه همچنین مدعی است فعالیت‌های یاد شده مشابه تدارکاتی هستند که دولت سوریه قبل از حمله شیمیایی 4 آوریل 2017 آنها را انجام داده است. اشاره کاخ سفید به حمله شیمیایی در منطقه «خان شیخون»، در استان ادلب سوریه است که بر اثر آن ده‌ها نفر کشته شدند.

دبکا فایل نوشت: نشانه‌ها در واشنگتن و خاورمیانه حاکی از آن هستند که دولت ترامپ قصد انجام یک عملیات نظامی پیشگیرانه علیه ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن را دارد.

برخی از منابع نظامی آمریکا به دبکا گفته‌اند انجام حملات پیش‌دستانه جزو گزینه‌هایی است که دولت ترامپ در ساعت‌های آینده با هدف جلوگیری از حمله بشار اسد به مردم کشورش با سلاح‌های شیمیایی در اختیار دارد.

ادعاهای حملات شیمیایی توسط دولت سوریه در حالی مطرح می‌شوند که دمشق در سال 2014 زرادخانۀ تسلیحات شیمیایی خود را به نمایندگان سازمان ملل و سازمان منع تسلیحات شیمیایی تحویل داده است.

دولت آمریکا چند ماه قبل به بهانه حمله شیمیایی ادعایی دولت سوریه در خان شیخون، قبل از مشخص شدن نتایج تحقیقات نهادهای بین‌المللی به پایگاه هوایی «الشعیرات» در سوریه حمله کرد.

منابع نظامی دبکا گفته‌اند: «حمله آمریکا به سوریه، خواه پیش‌گیرانه باشد یا تنبیهی احتمالاً از ناو هواپیمابر یواس‌اس جورج دبلیو بوش در شرق دریای مدیترانه انجام خواهد شد».

در همین حال یک سناتور روس هم روز سه‌شنبه گفت احتمال دارد آمریکا در صدد انجام حمله پیش‌دستانه به نیروهای ارتش سوریه باشد.

انتهای پیام/

احتمال حمله پیشگیرانه آمریکا به سوریه به بهانه جلوگیری از حمله شیمیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاکبر
۰۲:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۹۶
این سازمان ملل مسخره وشورای ناامنیت هیچ نقشی در دنیا ندارند فقط به نفع غربیها کارمیکنه باید کشورهای مستقل از زیر چطرش خارج بشند
Iran (Islamic Republic of)
تحلیل گر
۱۱:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۶
فکر نمی کنم آمریکا مستقیما وارد جنگ بشود شاید یک گروه یا یک کشور را حمایت تسلیحاتی ، اطلاعاتی ، خبری و... کند وخود (بصورت علنی البته) با شعار دفاع از دموکراسی ،حقوق بشری و... بعنوان بزرگترین کشور پشتیان از این گروه یا کشور وارد معرکه شود. البته مشکلاتی پیش رو این نظریه هست مثل روسیه ،کشورهای تاثیر گذار در خاورمیانه (مثل ایران،مصر،عربستان ترکیه) که هر کدام دنبال منافع استراتژیکی خود هستند ومهم تر اینکه این گروه یا کشور باید به دنبال نیروهای تحت امری باشند که قابل کنترل باشند وهم چنین با تسخیر کشور سوریه گویی خاکی به اشغال رژیم غاصب اسرائیل در آمده است ومنافع رژیم اسراییل در نظر گرفته شود.این مسائل تا حدودزیادی حل شود( 80یا90 درصد)جنگ حتمی هست حتی اگر ایران مخالف باشد شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۶
آمریکا به سوریه هرگز حمله نخواهد کرد، همانور که به کره ی شمالی حمله نکرد، فقط با این تهدیدها، ابهت سابق خود را از دست میدهدف و من بعد دیگر کسی از تهدیدهای آمریکا نخواهد ترسید.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۴۷ ۰۸ تير ۱۳۹۶
واقعا خیلی مسخره و مضحک و همچنین تاسف بار هست که کشوری مثل امریکا با بهانه های واهی و دروغ پردزای برای حمله ب کشوری دیگر نقشه می کشد و اونم ادعا و بهانه ای که همه می دانند دروغ و بدون مدرک و سند هست. و الان امریکا برای حمایت از گروهای تروریستی و پشتیبانی از انها در سوریه ب دلیل شکست خوردن این گروهها تروریستی از ارتش سوریه و موفقیت ها و پیروزی ها، و پیشروی ارتش سوریه در بازپس گیری مناطق و نابودی تروریست ، امریکا می خواهد ب بهانه ای همچون استفاده ارتش سوریه از بمب های شیمیایی ضربه وارد کند ب ارتش تا کمکی و زمانی بدست آید برای نفس کشیدن ، تجهیز قوا ، نجات تروریست های تکفیری داعش و غیره .. ، واقعا هیچ کس و کشوری نیست که جلو این اقدامات و ادعاهای دروغین را بگیرد . خیلی جالب هست و بی شرمانه که نی گویند ما اطلاعاتی و اگاهی داریم و پیشگویی می کنیم که ارتش سوریه قصد استفاده و حمله شیمایی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۶
انشاءالله به یاری خدا نابودیه اسرائیل و امریکا و عربستان نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۶
ما در جبهه مقاومت جنگ را شروع نخواهیم کرد اما پایانش دست ما خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۱۴:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۶
لطفا از رو احساسات نظر ندن.
چنین احتمالی از سوی آمریکا منتفی است.چرا که اگر احتمال حمله وجود داشت هرگز هشدار نمیداد.این اقدم آمریکا جنبه روانی داشته و هیچ تهدیدی علیه دولت سوریه نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۷ تير ۱۳۹۶
ایران هم بهتره ناو هواپیمابر آمریکا را با چندین موشک غرق کنه
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۲:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
اینجا رهبر معظم انقلاب هر تصمیمی گرفتند حجت است
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاه
۱۲:۰۰ ۰۷ تير ۱۳۹۶
اون موقع جنگ جهانی سوم شروع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۷ تير ۱۳۹۶
حمله به سوریه حمله به ایران.و کل اسلام است.رهبر. عزیز تر از جانم فرمودن زمان بزن در رو تمام شده.ایران سریعا پاسخ خواهد داد.باید از مظلومین دفاع کنیم.وظیفه شرعی ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۶
ایران نیز حمله ی پیش دستانه تری به رژیم اسرائیل خواهد داشت چون این رژیم در حال ساخت بمب های هسته ای ایست و مراکز آمونیاک را مورد هدف قرار خواهد داد یا شاید هم دیمونا رو هر حمله از آمریکا موجب تهدید رژیم کودک کش شود و حالا دیگر زمان قدیم نیست که بزن درو باشه حالا بزن و بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۶
احتمال دارد سوریه نیز به اسرائیل حمله ی پیش دستانه تر بکند
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۶
از این بی پدر و مادر ها انجام هرکار پلید و غیر انسانی بعید نیست !!!!

بازی به آخر رسیده و دست های پلید از آستین شیاطین بیرون آمده و اگر عده ای تصور میکنند که اگر امروز کشورهای متخاصم با اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار دست خود را بالای سر برده و تسلیم این جانیان شوند ممکن است که با ایشان کاری نداشته باشند ، صد در صد در اشتباه هستند زیرا این بدتر از حیوانات وحشی ، به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد .

بنابراین همه ملت های محور مقاومت لازم است خود را برای اتفاقات جدید آماده سازند و یقین داشته باشند که دست خداوند قهار ، بالاترین دست هاست . نصر من الله و فتح قریب
Germany
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۶
قطعاً در صورت حمله آمریکا و همپیمانانش به سوریه که آخرین تلاش آن برای نجات اسرائیل و حفظ امنیت اسرائیل است با همراهی مخفیانه روسیه همراه خواهد بود مثل لو دادن کدهای اس 300 سوریه و حمله موشکی ایران به داعش روسیه بر سر هر چیزی معامله میکند وروسیه و ترکیه کشورهای غیر قابل اعتمادی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
رو نیست که، سنگ پای قزوینه!!!
عمه خدا بیامرز من بود تا همین دیروز به سوریه حمله موشکی میکرد و هواپیماهای جنگی سوریه رو منهدم میکرد ( نمونش همین ساعاتی قبل از حمله موشکی ایران به دائشی ها که آمریکایی ها یه جنگنده سوریه رو ساقط کردن ) و نیرو میفرستاد و .... دیگه چیکار نکردین شما تا حالا؟ که هی میگید ما حمله میکنیم ال میکنیم بل میکنیم
تا الانش هیچ غلطی نکردید - بعد از اینم همینطور خواهد بود ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
زورشون گرفته دارن نابود میشن توسوریه وعراق میخوان شیمیائی بزنن .خدا ازتون نگذره .خاک برسرتان .جواب پس میدین صبرکنید ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۶
اگه به سوریه حمله کرد ایرانم موشکهای ضد کشتیشو روی ناو هواپیمابر آمریکا امتحان کنه و ناو رو غرق کنه. فک کنم پوز ترامپ به خاک مالیده میشه و دیگه جرات حمله به سوریه و شاخ شونه کشیدن واسه ایران رو نخواهد داشت. اگه غرقش نکنیم فک میکنه قدرتمنده و دوباره حمله به سوریه و شاخ شونه واسه ایرانو ادامه میده. فقط ناوشو در عرض چند دقیقه غرق کنین. به محض شلیک نابودش کنین تا بفهمه جواب های هویه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۷ تير ۱۳۹۶
الحمدلله شما کاره ای نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ تير ۱۳۹۶
بایدببینیم وتعریف کنیم
آخرین اخبار