رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ترور شهید احمدی روشن گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان خود نشان دادیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم؛ ما با کمبودها و تحریم‌ها خواهیم ساخت، ولی وابستگی را تحمل نکرده و زیر بار استکبار و غرب نخواهیم رفت.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سخنراني ‌پیش از ‌خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: اهمیت تربیت در سنین جوانی زیاد است؛ تربیت امری تدریجی بوده و به صورت دفعی امکان‌پذیر نیست، چراکه کودکان و نوجوانان مانند نهال‌هایی هستند که به راحتی شکل می‌گیرند، ولی با بزرگ شدن آن‌ها این نهال‌ها به چوب‌های قطور و خشکی تبدیل می‌شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ترور شهید احمدی روشن گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان خود نشان دادیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم. ما با کمبودها و تحریم‌ها خواهیم ساخت، ولی وابستگی را تحمل نکرده و زیر بار استکبار و غرب نخواهیم رفت.

تقوی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها مزدورانی اجیر کرده‌اند تا این دانشمند ارزشمند را ترور کنند، آن‌ها به جایی رسیدند که فکر می‌کنند با از میان بردن یک دانشمند که به دنبال خدمت به جامعه است، می‌توانند ما را از پای درآورند‌ ولی باید بدانند که جوانان ما راه این شهیدان عرصه جهاد علمی را به قدرت ادامه خواهند داد.

وی ابرقدرت‌ها را "‌دزد" خواند و افزود: ابرقدرت‌ها امروز مانند دزدها از تاریکی شب استفاده می‌کنند و به وسیله مزدوران خود یک دانشمند و متفکر عرصه جهاد علمی را مورد هدف قرار داده و ترور می‌کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به سخنان مسئولان رژیم صهیونیستی اشاره ‌و خاطرنشان کرد: آنها به صراحت می‌گویند ‌باید ایران را با این ترورها مورد هدف قرار دهیم تا نتواند به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شود.

تقوی در ادامه تاکید کرد: امروز در دنیا تنها دو قدرت وجود دارد؛ یکی قدرت اسلام است که با محوریت انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری در منطقه است و دیگری قدرت‌های استکباری هستند.

وی با بیان اینکه اندیشه اسلامی هدف اصلی ما را روشن مي كند گفت: اندیشه‌های امام(ره) و شهدا، مغزها و روح‌های ما را فتح کرده است. تحرکات و خیزش‌های منطقه نیز نوری از همین کانون است، این نور، ‌نوری عاشورایی بوده که امروز چشم دنیا را به خود معطوف کرده است.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار