" دن شابیرو" سفير آمريكا در رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به اينكه كه مقامات آمریکایی با عینک اسراییلی به ایران می نگرند و به همین دلیل است که موضوع هسته ای ایران را خطری برای موجودیت اسراییل مي دانند ، به تروز دانشمندان هسته اي ايران به دست عمال آمريكا و رژيم صهيونيستي اذعان كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهيونيستي معاريو؛ وي در گفت وگو با اين روزنامه تصريح كرد: ما موضوع هسته ای ایران را به اندازه ای خطرناک می دانیم که اسراییل آن را خطرناک می داند و براین اساس واشنگتن تلاش می کند با استفاده از همه ابزارها برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.  

وی با اعتراف به اینکه گزینه تحریم تاکنون شکست خورده است، گفت: توافق و همکاری  آمریکا و اروپا و اسراییل برای اینکه ایران را در سر دو راهی انتخاب ادامه برنامه هسته ای و حفظ اقتصاد خود قرار دهیم، مهم است و خاطر نشان كرد: ما تحریم ها را تا بالاترین حد افزایش داده ایم اما تاکنون اهداف این سناریو محقق نشده و خللی در برنامه های ایران ایجاد نشده است.

سفير آمريكا در رژیم صهیونیستی در پاسخ به این پرسش که اگر سیاست تحریم شکست بخورد، چه باید کرد؟ گفت: من هیچ گزینه ای را استثنا نمی کنم.آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تاکنون پنج دانشمند و نخبه ایرانی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند.

گفتني است،  روزنامه صهیونیستی " معاریو" بر دست داشتن دستگاه های امنیتی این رژیم در این ترور تاکید کرده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار