رئیس پلیس راه خوزستان از ممنوعیت همیشگی تردد تانکرهای حامل سوخت در محورهای قدیمی اهواز ـ ماهشهر و اندیمشک به پل زال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان بیان داشت: عصر روز گذشته واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت نفت کوره در آزادراه اندیمشک به پل زال باعث مسدود شدن مسیر به مدت 2 ساعت شد، ولی امروز مشکلی نداریم.

 

وی تصریح کرد: از روز گذشته ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر اهواز، هفتکل، باغملک و ایذه تا شهرکرد و بالعکس شروع شده و تا بامداد صبح شنبه ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: ممنوعیت تانکرهای حامل سوخت از محور قدیم اندیمشک به پل زال و محور قدیم اهواز به ماهشهر نیز در خوزستان به صورت دائمی تصویب شده و این تانکرها باید حتما از آزادراه ها تردد کنند.

 

رئیس پلیس راه خوزستان اذعان کرد: از روز گذشته طرح تابستانه شروع شده و ترافیک محوره باغملک، ایذه و دهدز تا ساعت های بامداد امروز بسیار سنگین بود.

 

وی افزود: همه حجم توان خود را در مسیر محورهای فوق مستقر کردیم با وجود اینکه ماشین ها سپر به سپر حرکت می کردند ولی به جز چند مورد جزئی تصادف جرحی و خسارتی مورد دیگری نداشتیم.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.