معین الکاظمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

می‌توانیم داعش را در منطقه مرزی عراق و سوریه قیچی کنیم

یکی از فرماندهان حشد الشعبی گفت: می‌توانیم داعش را در منطقه مرزی عراق و سوریه قیچی کنیم که این یک پیروزی بزرگ خواهد بود.

می توانیم داعش را در منطقه مرزی عراق و سوریه قیچی کنیممعین الکاظمی یکی از فرماندهان حشد الشعبی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت نوار مرزی عراق و سوریه، اظهار داشت: پیشرفت های خوبی در مرز سوریه و عراق داشتیم.

وی افزود: عملیات آزادسازی موصل همچنان با قدرت در جریان است و موفقیت ارتش و حشد الشعبی عراق در این زمینه بسیار نزدیک خواهد بود.

این فرمانده حشد الشعبی یادآور شد: نیروهای حشد الشعبی و نیروهای سوری در مرز دو کشور تا حدود زیادی استقرار یافتند و این پیروزی ها ادامه دارد.

معین الکاظمی گفت: می توانیم داعش را در منطقه مرزی عراق و سوریه قیچی کنیم و این یک پیروزی بزرگ خواهد بود؛ چرا که در صورت قیچی شدن تروریست های داعش کشته های زیادی به این گروه تروریستی تحمیل می شود.

گفتنی است؛ ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه با قدرت هرچه تمامتر در دو استان "حمص" و "نینوا" در حال پیشروی هستند و تلفات سنگینی را به داعش وارد آوردند.

انتهای پیام/

عملیات آزادسازی موصل همچنان با قدرت در جریان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۶ تير ۱۳۹۶
خدا وکیلی آنها راباتبر از گردن قیچی کنید که تخم شیطانند.
(زنده باد نیروهای حشدالشعبی زنده باد
آخرین اخبار