نماینده مردم قزوین با بيان اينكه شهید احمدی روشن از جمله افسران با بصیرتی بود که مدیریت‌ جبهه علمی را برعهده داشت گفت: ترور اندیشمندان ایرانی جایگاه علمی جمهوری اسلامی در جهان را تثبیت کرده است.

به گزارشحوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم وداع با شهید مصطفی احمدی‌ روشن که با حضور پرشور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، گفت: اکنون شاهد عینیت یافتن آموزه‌های کربلا در صحنه زندگی و در میان ملت اسلام هستیم.

نماینده مردم قزوین با بيان اينكه جبهه مقاومت اسلامی تفسیر اسلام از دید امام خمینی(ره) بود که مردم صدای آن را شنیده و سر بر آستان او نهادند گفت: در عرصه نبرد فرهنگی تفکر انقلابی امام راه خود را یافته است.

وی با اشاره به گشوده شدن جبهه علم در برابر علم، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با توجه به این که دنیای استکبار بر بال علم و علوم تجربی نشسته است و برای غلبه بر آن باید به جبهه نبرد فرهنگی و رویارویی علم باعلم روی‌آورد، جبهه مبارزه و جهاد علمی را شکل دادند.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد افزود: علم باید برآمده از ایمان و تعهد باشد و مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد ضمن اینکه دانشگاه‌های معبتر ما مفتخرند که رهنمودهای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و در اردوگاه جهان علمی اسلامی با اردوگاه غرب به جهاد برخاستند.

وی با بيان اينكه دنیای اسلام تا پیش از شهادت شهید علیمحمدی و شهریاری از پیشرفت‌های چشمگیر ایران در عرصه‌های علمی آنچنان مطلع نبود افزود: اما با شهادت این عزیزان، متوجه شدند که تحولی در عرصه علوم در ایران به وجود آمده است و این موضوع نشان داد که ایران اسلامی با تفکر الهی پیروز شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یکی از بارزترین ویژگی‌های اشخاصی همچون شهید تهرانی‌مقدم و شهید علیمحمدی و شهریاری را تبدیل سریع و در کوتاه‌‌ترین زمان علم به فناوری عنوان کرد و افزود: شهید احمدی روشن از جمله افسران عالم، مومن و با بصیرتی بود که مدیریت‌های جبهه قدرتمند علمی را برعهده داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه علمی در حوزه موشک‌های بالستیک و هسته‌ای نیازی به تولید علم نداریم بلکه در عرصه تولید فناوری گام برمی‌داریم.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار