نشست مطبوعاتی سخنگوی کاخ سفید برای بار دیگر بدون حضور دوربین‌های خبری برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، بار دیگر نشست مطبوعاتی سخنگوی کاخ سفید بدون حضور دوربین‌های خبری برگزار شد.

سی‌ان‌ان اعلام کرد: شب گذشته بار دیگر شان اسپایسر، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، کنفرانسی خبری در واشنگتن برگزار کرد. اما مقامات کاخ سفید اعلام کردند این نشست خبری به صورت زنده پخش نخواهد شد و مردم آمریکا قادر نخواهند بود به صورت زنده این نشست خبری را تماشا کنند و بشوند. هیچ یک از شبکه‌های تلویزیونی از قبیل سی‌ان‌ان،‌ ام‌اس‌ان‌بی‌سی، فاکس‌نیوز و سی اسپن این نشست خبری را پخش نکردند و دوربین‌های خبری در این نشست خبری غایب بودند. این چندمین بار است که کاخ سفید این کار را انجام می‌دهد. این در حالی است که سنت رایج کاخ سفید این بوده است که این نشست‌های خبری در حضور خبرنگاران و دوربین‌های خبری به صورت زنده برگزار شود.

خبرنگار سی‌ان‌ان در این نشست خبری از شان اسپایسر خواست که بار دیگر اجازه داده شود دوربین‌ها به نشست خبری کاخ سفید آورده شوند. وی چندین بار از اسپایسر پرسید چرا نباید بار دیگر دوربین‌های خبری را روشن کرد تا نشست خبری به صورت زنده ضبط و پخش شود، اما سخنگوی کاخ سفید از پاسخ دادن به این سوال طفره رفت.

ظاهرا دولت دونالد ترامپ روز به روز بیشتر به این سمت می‌رود که از این سنت قدیمی دور شود و این روند را به قاعده خودش تبدیل کند. ظاهرا دولت ترامپ با این کار‌ها می‌کوشد دوربین‌ها واکنش‌های سخنگوی کاخ سفید را به پرسش‌های جدی از قبیل روسیه و نوارهای مکالمات ترامپ و جیمز کومی، رئیس برکنارشده اف‌بی‌ای، را ضبط و پخش کنند.

این گزارش همچنین افزود: درحالی کاخ سفید این روند را دنبال می‌کند که مردم آمریکا با پول مالیات‌های خود، حقوق کارکنان کاخ سفید را پرداخت می‌کنند و حالا می‌بینند که کاخ سفید حتی به پرسشهای آن‌ها در مقابل دوربین‌های خبری پاسخ نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار