عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، جنگ های این کشور برای تغییر رژیم ها را عامل تقویت تروریسم دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از راشاتودی، تولسی گابارد نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تلاش می کند تا طرحی جنجال برانگیز را در کنگره به تصویب برساند که بر واشنگتن فشار می آورد دیگر به گروه های مسلح سوریه تسلیحات ندهد. او اوایل امسال در غالب گروهی حقیقت یاب از سوریه ملاقات کرد. تاکنون فقط چهارده نماینده دیگر از طرح گابارد حمایت کرده اند. 

تولسی گابارد در این باره در صحن مجلس نمایندگان گفت ما باید این جنون را متوقف کنیم. ما باید مسلح کردن تروریست ها را متوقف کنیم. من امروز طرح « قانون توقف دادن تسلیحات به تروریست ها» را ارائه می کنم تا اجازه ندهم پول های مالیات دهندگان برای حمایت از تروریست ها استفاده شود. 

گابارد در پاسخ به سوال خبرنگار راشاتودی در کنفرانس ضد تروریسم در نیویورک در این خصوص اظهار داشت: من و بسیاری دیگر سخت تلاش می کنیم تا حمایت ها را از این طرح افزایش دهیم و به سیاست حمایت از تروریست ها پایان دهیم. به نظر من تلاش هایی هدفمند هم از طرف رسانه ها و هم از طرف سیاستمداران و دستگاه سیاست خارجی آمریکا در حمایت از جنگ های تغییر رژیم وجود داشته است. در واقع حامیان این تلاش ها پیامدهای این جنگ ها را در کشورهایی مثل عراق و لیبی و سوریه نادیده می گیرند زیرا هر بار که ما این جنگ ها را به راه انداخته ایم باعث تقویت گروه های تروریستی مثل القاعده شده و به خلق و شکل گیری داعش کمک کرده ایم. این جنگ ها باعث درد و رنج و مرگ گسترده مردم در این کشورها شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۱:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۶
خانم توسلی گابارد خدا شما را حفظ کنه.کاش این پیام و صدها میلیون پیام اتشکر از سراسر دنیا تحت ستم بگوش.شما می رسید.انشالله درین کار خیر موفق باشید
آخرین اخبار