معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از در دست ساخت بودن ۱۷ بیمارستان در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید جلیل معصومی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به در دست ساخت بودن ۱۷ بیمارستان در استان فارس گفت: از جمله این طرح‌های بیمارستانی در استان می‌توان به بیمارستان شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین، کازرون، کوار و نی ریز است.

 

وی از نظارت مدیریت توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه بر ۸۳ طرح سلامت در استان، به صورت پیمانی خبر داد و افزود: همچنین برآورد انعقاد پیمانی بیست طرح دیگر نیز طی سه ماهه نخست امسال، انجام شده است.

دکتر معصومی همچنین با اشاره به در دست ساخت بودن ۳۶۴ طرح بهداشتی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تصریح کرد: این طرح‌ها به صورت امانی بوده و با حضور کارشناسان دفاتر فنی دانشگاه در استان، بر روند ساخت و پیشرفت آن‌ها نظارت لازم صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همچنین با اشاره به طرح بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) کوار به عنوان یکی از طرح‌های مهم دانشگاه ابراز امیدواری کرد: این طرح در نیمه نخست امسال، مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته، با همت مجموعه دانشگاه، بیمارستان‌های بزرگی مانند پیوند اعضای بوعلی سینا با ۶۵۰ تخت، بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، بیمارستان‌های ۳۲ تختخوابی در بوانات و بیضا، بیمارستان‌های ۱۰ تختخوابی در قادرآباد، حسن آباد اقلید، علامرودشت، کامفیروز، داریون و کره ای، بیمارستان ۹۶ تختخوابی در استهبان، بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی در آباده و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در داراب، به مجموعه خدمات سلامت در استان فارس پیوسته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.