تبریز؛

انصراف دبیری تبریز از حضور در لیگ برتر فوتسال

تیم دبیری تبریز در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند.

انصراف دبیری تبریز از حضور در لیگ برتر فوتسالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مهلت ثبت نام تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال و ارائه مدارک آن‌ها برای شرکت در مسابقات، شب گذشته به اتمام رسید وهمه تیم‌ها به جز دبیری تبریز، مدارک خود را ارائه دادند.
کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال با تایید این خبر گفت: تیم دبیری تبریز، مدارکش را ارائه نکرد و ما هم از حضور نیافتن این تیم نگران و ناراحتیم، اما این تصمیم خودشان بوده است.
گفته میشود اختلاف نظر مالک باشگاه دبیری با دبیر کمیته فوتسال و اعلام آمادگی نکردن شرکتی برای واگذاری این تیم، علت حضور نیافتن دبیری در این فصل لیگ برترفوتسال بوده است.
به این ترتیب لیگ برتر فوتسال در حالی از سه شنبه آغاز می‌شود که به جای ۱۴ تیم، ۱۳ تیم در آن حضور خواهند داشت.
این مسابقات با حضور تیم‌های گیتی پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون ورزقان، ارژن شیراز، هیات فوتبال قم، آتلیه قم، مقاومت قرچک ورامین، فرش آرای مشهد، حفاری اهواز، شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس، شهروند ساری و مقاومت البرز برگزار می‌شود و هر هفته یک تیم استراحت خواهد داشت.
افشین دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری هم از احتمال واگذاری تیم فوتسال این باشگاه به باشگاه پارسیان شهر قدس در فصل آینده خبر داد.
تیم دبیری تبریز درفصل گذشته با ۵۹ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور شده بود.

انتهای پپام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.