تیم فوتبال باشگاه الاهلی عربستان سعودی، رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا،در تلاش است با خرید مدافع میانی النصر خط دفاعی خود را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه الاهلی جده تلاش های خود را برای به خدمت گرفتن عمر هوساوی، مدافع 31 ساله تیم النصرعربستان ، افزایش داده است.

الاهلی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید رو در روی پرسپولیس بایستد، می خواهد باقیمانده قرارداد هوساوی با النصر را بخرند، به خصوص به این که این بازیکن از تجدید قراردادش با النصر استقبال نکرده است.

هوساوی که از او به عنوان قلب دفاع النصر نام برده می شود، فصل گذشته در مسابقات مختلف،بازی های بسیار خوبی را برای تیمش انجام داد.

این بازیکن 31 ساله ، 24 بار برای تیم ملی عربستان بازی کرده است و 2 گل ملی در کارنامه دارد.

الاهلی قصد دارد در طول فصل نقل و انتقالاتت انتقال تابستانی، خطوط مختلف تیم خود را تقویت کند تا در دیدار با پرسپولیس و همچنین رقابت های داخلی فصل آینده پر قدرت ظاهر شود.

این تیم به تازگی احمد الزین هافبک التعاون را با قراردادی 4 ساله و مبلغ 10 میلیون ریال سعودی( تقریبا 8 و نیم میلیارد تومان) جذب کرد و نخستین خرید خود را در فصل نقل و انتقالات انجام داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار