تاکنون 780 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: تاکنون 780 واحد صنعتی و کشاورزی چهار هزار و 392 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که از این تعداد 579 واحد کشاورزی با مبلغ هزار و 28 میلیارد ریال و 201 واحد صنعتی با سه هزار و 364 میلیارد ریال تسهیلات گرفتند.

 

وی افزود : در این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی استان سمنان در امور زیربنایی، مالیاتی تامین اجتماعی، دستگاه‌های دولتی و بانکی بررسی شد، و 61 جلسه قبلی، پرونده 413 شرکت بررسی شد که هزار و چهار مصوبه به همراه داشت.

 

اسودی با تاکید بر اینکه تاکنون 507 مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان عملیاتی شده و 497 مصوبه نیز در دست اقدام است، افزود: مشکلات این واحدها نیز در امور بانکی، زیربنایی، مالیاتی، تامین اجتماعی و دستگاه‌های دولتی بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: در این نشست گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و پایش تسهیلات توسط کمیته نظارت ارائه شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار