رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز از ارتقاء تجهیزات آتش نشانی شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد فرخ زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان اینکه به منظور ارتقا تجهیزات سازمان و امدادرسانی آسانتر و سریعتر به شهروندان، معاونت خدمات شهری، یک دستگاه خودرو بالابر ۳۷ متری را خریداری کرده که در آینده‌ای نزدیک به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی اضافه می‌شود ادامه داد: به همین دلیل به منظور آشنایی نیرو‌ها و بهره برداری از این خودرو، کارگاه آموزشی اپراتور بالابر ۳۷ متری توسط جان لیوورتی از ایتالیا و مربی دیگری از شهر تهران برگزار شد.


وی افزود: این دوره آموزشی طی دو روز برای ۱۲ نفر از فرماندهان و کمک فرماندهان و اپراتور‌های این خودرو طی ۱۲ ساعت برگزار شد.

فرخ زاده با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی دو بالابر دیگر موجود در این سازمان گفت: دوره آموزشی بالابر ۵۵ متری و ۱۶ متری موجود در سازمان نیز برای ۱۴ نفر از پرسنل جدید سازمان برگزار شد و این افراد نحوه کار با این خودرو‌ها را آموزش دیدند.


این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به اعتبارات ریالی اخذ شده، این سازمان در امسال تجهیزات و خودرو‌های جدیدی را خریداری خواهد کرد که از جمله آن‌ها خرید دو دستگاه خودرو ۱۰ چرخ ولوو اف ام است که برای خودرو‌های فوماتیک اطفایی تجهیز شده و در شهریورماه تحویل گرفته خواهد شد.

وی دیگر موارد قابل ذکر را تجهیز کردن خودرو‌های سنگین سازمان دانست و گفت: تجهیز دو دستگاه خودرو ایسوزو ۱۸ تن و دو دستگاه خودرو ایسوزو ۸ و یک و نیم تن نیز با مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

فرخ زاده افزود: پس از دو سال پیگیری‌های مداوم موفق به پلاک گذاری بالابر ۵۵ متری شدیم که در حال اجرای مراحل اداری آن است.

وی تصریح کرد: موارد گفته شده تجهیزاتی است که در شش ماهه اول امسال مراحل خرید آن در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.