طاهری: پرسپولیسی ها کمپین 6 میلیونی تشکیل می دهند/باشگاه به مشارکت اقتصادی هواداران نیاز دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما برای اینکه توان رقابت با حریفان متمول آسیایی را داشته باشد، به مشارکت هواداران نیاز دارد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر اخبار نادرستی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود که هدف از آنها دلسرد کردن هواداران از مشارکت در فعالیت‌های درآمدزای باشگاه است. این مطالب ظاهر حمایت از پرسپولیس به خود می‌گیرد اما علیه این باشگاه عمل می‌کند که از آن جمله باید به تلقین این باور غلط اشاره کرد که درآمد ناشی از مشارکت شما به باشگاه‌های دیگر می‌رسد که به کلی نادرست است. من تاکید می‌کنم تمام نفراتی عضو سامانه پیامکیی می شوند در شبکه همراه اول در زیر مجموعه پرسپولیس قرار گرفته و ثبت می‌شوند که طبق آمار اعلام شده در حال حاضر کمی بیش از 500 هزار عضو داریم که در ادامه توضیح می‌دهم که چرا همه این موارد روزانه در شار ژمالی باشگاه حضور ندارند. بعد از عضویت، اطلاعات برای پردازش به شرکت پشتیبانی کننده ارسال می‌شود. نکته این است که طبق قوانین از محل هر مشارکت تنها در صورتی روزانه 200 تومان به نام پرسپولیس شارژ می‌شود که پیامک آن روز برای فرد ارسال شده و توسط او دریافت شود که در موارد متعددی به خاطر فقدان اعتبار سیم کارت اعتباری یا نرسیدن پیامک این امر حاصل نشده و در آمد پیش بینی شده حاصل نمی‌شود که عواید آن به باشگاه برسد.

 

کمپین 6 میلیون نفری هواداران تشکیل می دهیم 

طاهری بیان کرد: بعد از طی مراحل بالا حتی یک ریال از درآمد حاصله که جزو سرفصل کد 6 و پرسپولیس می‌شود و آمار دقیق آن برای ما قابل احراز است و گزارش مستند می‌شود به هیچ باشگاه و تیم دیگری اختصاص پیدا نخواهد کرد و بعد از واریز به حساب اسپانسر سهم باشگاه پرداخت می‌شود. البته ما موارد و طرح‌های مختلفی برای درآمدزایی داریم و به طور طبیعی گاهی اختلاف نظر در شیوه کار هم پیش می‌آید که بعضی آن را بزرگنمایی می‌کنند. ما مدام در حال فکر روی مسائل هستیم. سهم باشگاه به باشگاه می‌آید و این مطالبی که برای خشکاندن این نهال در حال رشد در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود محلی از اعراب ندارد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال راه افتادن کمپین 6 میلیون عضو پرسپولیسی در این سامانه هستیم که امیدواریم توسط خود هواداران به راه بیفتد. 6 میلیون عضو ثابت که باشگاه پرسپولیس را از جهت مالی بی نیاز کند. برای حل مشکلات تکنیکی هم صحبت‌های زیادی با مسوولان امر از جمله یکی از شرکتهای تلفن همراه  داشته‌ایم که همین جا کمال تشکر را از همکاری آنها داریم. امیدوارم ین خانواده 6 میلیون نفری شکل بگیرد.

 

 تیم الاهلی عربستان اجازه جذب 6 بازیکن خارجی را دارد  

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما در شروع فصل جدید فوتبال با حساس‌ترین مقطع  و بخش سنگینی از کار روبرو می‌شویم که همانا حضور برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا است. آنها به شدت در حال تقویت خود هستند و کمک‌های مختلفی هم دریافت می‌کنند. به عنوان مثال در همکاری فدراسیون فوتبال عربستان با آنها، می‌توانند 6 بازیکن خارجی بگیرند در حالیکه ما نمی‌توانیم از چنین امکاناتی بهره‌مند شویم. در این شرایط ما امیدوار به حمایت هوادارانمان هستیم. همچنین امیدواریم حداقل درآمد خوبی از محل انجام بازی‌هایمان داشته باشیم. چنانکه اعلام شده است در فصل گذشته نزدیک به 900 هزار تماشاگر داشته‌ایم. تبلیغات محیطی و مسائلی از این دست هم وجود دارد.

وی بیان کرد: هواداران هم می‌توانند از طریق سامنه جدید پیامکی حمایت و کمک مالی مستقیم خود را به تیم محبوبشان برسانند. در این بخش هم خاطر هواداران آسوده باشد که هر کمکی متعلق به پرسپولیس فقط در اختیار خود پرسپولیس قرار می‌گیرد و نه دیگر باشگاه‌ها. این قاعده در موارد دیگر هم به کار برده می شود. 

 انجام امور روزمره از طریق شرکت های وابسته به باشگاه 

طاهری گفت: هواداران برای اینکه به باشگاه کمک کنند راه‌های دیگری هم دارند که هیچ هزینه‌ای برای آنها ندارد. در حال حاضر بیش از 50 هزار نفر نسبت به دریافت کارت بانکی و هواداری پرسپولیس از یکی از موسسات اعتباری  اقدام کرده‌اند که ما امیدواریم روزی به حداقل 6 میلیون نفر برسد. تمام عملیات‌های بانکی که دارندگان این کارت انجام می‌دهند برای باشگاه پرسپولیس ایجاد درآمد می‌کند بدون آنکه متحمل هزینه شوند. هر قدر تعداد دارندگان این کارت بیشتر شود و عملیات‌های بیشتری انجام شود سهم پرسپولیس از عواید آن افزایش می‌یابد. موسسه اعتباری هم به طور هفتگی به ما گزارش عملکرد می‌دهد.

وی بیان کرد: این موسسه سال گذشته عدد  خوبی را در اختیار ما گذاشت که ناشی از تبلیغات روی پیراهن بود اما بخش مهمی از درآمد ما از این همکاری نیز بستگی به این دارد که هواداران پرسپولیس فعالیت و گردش مالی خود را تحت عنوان پرسپولیس و کارت هواداری به این موسسه منتقل کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:  فعالیت بعدی ما به حوزه بیمه مربوط می‌شود. همه ما از خودرو و حرفه و صنعت گرفته تا سایر مسائل  مانند پوشش بیمه‌ای اعضای خانواده به بیمه‌ها مراجعه می‌کنیم. اکنون اگر هواداران پرسپولیس همین نیاز خود را از طریق یکی از شرکت های بیمه وابسته به باشگاه  و تحت عنوان هوادار پرسپولیس انجام دهند بدون آنکه هزینه‌ای اضافی متحمل شوند باشگاه را در عواید حاصله سهیم می‌کنند. به هر حال ما هر روز روی این مسائل  فکر می‌کنیم اما در نهایت توفیق باشگاه و تیم پرسپولیس چه در این فعالیت‌ها و چه در زمین فوتبال وابسته به سطح مشارکت هواداران است. هوادارانی که همواره با پشتیبانی خود پرسپولیس را از موانع سخت ودشوار گذراندند. 

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ تير ۱۳۹۶
آقای طاهری مگه نمی خواستی آمار بدهی چقد پول دادند چرا اینکار نکردید ما هواداران رو چی حساب کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
حالا اگه 5 میلیون یا 7میلیون باشه چه اشکالی داره؟ عقده تا چه حد؟ خدا هدایتی رو براتون حفظ کنه
آخرین اخبار