تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس حق سومین حرم اهل بیت (ع) را به خوبی ادا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در دیدار مدیر کل و برنامه سازان صدا وسیمای مرکزفارس اظهار کرد: همبستگی، همراهی و همفکری صدا و سیمای مرکز فارس با این آستان مقدس یکی از نشانه‌های تلاش این مجموعه در راستای آشنایی بیشتر مردم با معارف الهی و تامین نیاز‌ها و خواسته‌های فرهنگی و مذهبی آن‌ها است.

وی ادامه داد: جامعیت یکی از موضوعات بسیار پراهمیت و اختصاصی در کارنامه رسانه استانی فارس است که باعث شده همه اقشار مختلف جامعه اعتماد بسیار بالایی نسبت به این مرکز داشته باشند و صدا و سیمای مرکز فارس در ابعاد مختلف پیشتاز باشد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در این دیدار نقش صدا و سیمای مرکز فارس در معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت را عالی توصیف کرد و افزود: در این چند ساله اخیر شاهد ادای حق صدا و سیمای مرکز فارس به سومین حرم اهل بیت هستیم و این جای تقدیر دارد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس هم در این دیدار حمایت‌های آیت الله دستغیب را پشتوانه محکمی برای این مرکز دانست و گفت:: این مرکز با همکاری‌های آستان مقدس احمدی و محمدی عملکرد مثبتی در انعکاس برنامه‌های مختلف دینی و معارفی سومین حرم اهل بیت داشته است.

در پایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از زحمات مدیر کل صداو سیمای مرکزفارس و برنامه سازان ماه مبارک رمضان این مرکز تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار