کارشناس هواشناسی همدان گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، هفته ای گرم در روزهای آغازین اولین ماه تابستان برای مردم این استان پیش بینی می شود.

همدانی ها هفته ای گرم را تجربه می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد حسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان به تدریج بین یک تا 2 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و دما تا روز جمعه به 37 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

وی یادور شد: بر اساس پیش بینی های فصلی دمای سه ماه تابستان در سال جاری در همدان نیم تا یک و نیم درجه گرمتر از نرمال ( نسبت به میانگین بلند مدت) است.

وی ادامه داد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و احتمال غبار رقیق دور از انتظار نیست.

باقری شکیب اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 31 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به ملایر با 34 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.