نخستین میز سرمایه گذاری ریلی کشور در زاهدان با هدف معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیر کل راه آهن جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان در نشست با دستگاه های دست اندر کار سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان گفت: میز سرمایه گذاری ریلی جنوب شرق کشور با همکاری ادارات کل اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، ستاد نظارت بر گمرکات، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرک شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی صنایع، معادن در زاهدان آغاز بکار کرد.


مجید ارجونی افزود: باید کتابچه کاملی از ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه راه آهن جنوب شرق کشور تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار داد.


وی گفت: سرمایه گذاران زیادی تمایل به سرمایه گذاری در بخش ریلی سیستان و بلوچستان را دارند.
وی ادامه داد: راه آهن جنوب شرق کشور با ساخت خط ریلی چابهار - زاهدان - سرخس مشهد در مسیر توسعه قرار گرفته است.


وی تصریح کرد: در گذشته تنها 2 قطار در خط ریلی زاهدان - میرجاوه - کویته تردد می کرد که هم اینک به سه قطار افزایش یافته است.


مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: تجار و بازرگانانی که بار از سمت زاهدان به کویته صادر کنند از تخفیفات 37 درصدی بهره مند می شوند.


ارجونی بیان کرد: خط ریلی زاهدان - کویته پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.


وی با اشاره به اینکه در بحث سرمایه گذاری شرکت راه آهن سیاست ها و بسته های حمایتی در نظر دارد افزود: اگر سرمایه گذاری در صنعت ریلی اقدام به سرمایه گذاری کند شرکت راه آهن نیز به تناسب مقدار آورده حمایت هایی را از وی انجام می دهد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار