معاون نیروی انسانی ناجا گفت: حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تهران، تقدیر الهی بود تا از این طریق، اقتدار کشور به نمایش گذاشته شود.

حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تقدیر الهی بود تا اقتدار کشور به نمایش گذاشته شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا در مراسم تجلیل از فعالان مقابله با گروهک‌های تروریستی حادثه ۱۷ خرداد در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: اگر چه حادثه تروریستی اخیر تهران برای کشور نامبارک بود اما در حقیقت تقدیر الهی بود تا از این طریق، اقتدار کشور در مقابل دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی‌های انجام شده از طرف دشمنان، مقرر بود این حادثه تلخ در چندین نقطه از کشور و طی مراحل مختلف انجام گیرد، اما با هوشیاری سربازان بیدار نظام، تمامی آن‌ها خنثی شدند که قابل تحسین است.

معاون نیروی انسانی ناجا عنوان کرد: تکرار دوباره این حرکات حماقت محض است اما اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند باردیگر به اعمال خود ادامه بدهند، بی شک با برخورد قاطعانه تری از سوی کشور و جوانان این مرز و بوم روبرو خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: مجموعه یگان‌های ویژه ناجا در این مأموریت خوش درخشید و نشان داد که چشم و چراغ و در واقع ویترین ناجا و جلوه اقتدار ذوالفقار امیرالمؤمنین (ع) هستند.

زارعی همچنین عملکرد نیرو‌های کلانتری مستقر در مرقد حضرت امام (ره) را مثبت ارزیابی کرد و افزود: نیرو‌های کلانتری علی‌رغم اینکه نسبت به واحد‌های ویژه از تجهیزات و امکانات کمتری برخوردار بودند، اما با اقتدار مقابل عوامل نفوذی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) ایستادند و برخورد جدی با آن‌ها کردند.

معاون نیروی انسانی ناجا در خاتمه سلام و تقدیر مقام معظم رهبری، که در راستای عملکرد خوب نیرو‌های یگان ویژه صادر شده بود را ابلاغ و از نیرو‌هایی که در این مأموریت، افتخار آفریدند، با اهدای لوح و ارشدیت تجلیل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار