معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: سیاست دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اتاق اردبیل گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده، مجموعه قضایی استان با همکاری و همراهی اتاق اردبیل در قالب کمیته حمایت قضایی تلاش می‌کند تا از سرمایه‌گذاران توانمند حمایت کرده و موانع پیش روی آن‌ها را در مسیر ایجاد اشتغال و کارآفرینی بردارد.

وی تصریح کرد: ما سال گذشته در این حوزه و در جلسات مستمر حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشکلات 58 واحد تولیدی را موردتوجه قرار دادیم تا موانع و تنگناها در این مسیر یکی پس از دیگری برداشته شود.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ما در این کمیته تمام تلاشمان را با همراهی بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی به‌ عنوان همراه و حامی بخش خصوصی سعی و تلاشمان بر این است تا کم‌ و کاستی‌ها را در این حوزه برطرف کنیم.

خدادادی به تصمیمات مؤثر این کمیته در حل مشکلات سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: در ارزیابی سال گذشته کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، استان اردبیل چه به لحاظ کمی و چه کیفی توانست رتبه ممتاز را به دست آورد.

وی بیان کرد: امسال نیز تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با کاستن از قوانین دست‌وپا گیر و زائد سعی کنیم تا با متقاعد کردن بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به تسهیل امور سرمایه‌گذاری در این حوزه به وظیفه خطیر خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.