مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در استان مشخص شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح دربلوار مصلی شهرستان بجنورد اقامه می شود .

وی افزود:نماز عید سعید فطر در محل مصلای شهرستان شیروان در ساعت 7 و در مصلای شهرستان جاجرم نیز ساعت 6 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان درشهرستان فاروج نماز عید فطر ساعت 7 صبح در مقابل مصلای این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان اسفراین نیز نماز عید سعید فطر در ساعت 7 صبح و در محل خیابان شهید طالقانی این شهر با حضور مردم برگزار می‌شود

وی تصریح کرد:نماز عید فطر در ساعت 6 و 30 دقیقه در محل میدان ارشاد شهر آشخانه و ساعت 7 صبح نیز در محل میدان شهر راز و در همین ساعت در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهرستان گرمه برپا می‌شود.

وی اظهار کرد:در شهرهای غلامان، ایور، درق، قاضی نیز به ترتیب در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، گلزار شهدا و در مسجد جامع نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: در شهر سنخواست هم نماز عید سعید فطر در ساعت 6 و 30 دقیقه، در شوقان ساعت 8 صبح و در تیتکانلو نیز ساعت 7 و 30 دقیقه برپا می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.