نقل و انتقالات اروپا؛

زلزله نقل و انتقالاتی در اروپا/BBC در آستانه فروپاشی/مالکان آسیایی در حال تصرف بازار قاره سبز

نقل و انتقالات اروپایی اخیرا حساسیت بیشتری پیدا کرده و هر روز و هر لحظه خبر های شگفت انگیزی را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،نقل و انتقالات باشگاه های اروپایی در چند وقت گذشته بیشتر جنبه مذاکره و تبلیغات داشت . اما هرچه روز های گرم تابستان بیشتر می گذرد این نقل و انتقالات و پیشنهاد ها رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد. 

باشگاه های ایتالیایی و آلمانی این روز ها کمترین اخبار را در رسانه های جهان به خود اختصاص داده اند ولی باشگاه های لیگ جزیره و اسپانیا بیشترین سرتیتر های روزنامه ها را به خود اختصاص داده اند.

لیگ جزیره  

لیگ جزیره همواره بیشترین تعداد لژیونر های باشگاه های اروپایی را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل بیشترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات هم متوجه باشگاه های لیگ جزیره است. 

چلسی 

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی قصد دارد در این فصل از رقابت های لیگ جزیره هم بهترین نتایج را کسب کند . به همین دلیل کونته به سراغ بهترین های اروپا برای نقاط ضعف تیمش رفته است. 

آلکس ساندرو مدافع چپ تیم فوتبال یوونتوس که در فصل گذشته رقابت ها موفق شد نمایش بسیار خوبی را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ ایتالیا به نمایش بگذارد مورد توجه چلسی است و مسئولان این باشگاه برای جذب این بازیکن پیشنهادی 70 میلیون یورویی را ارئه داده اند. بسیاری معتقدند که احتمالا این معامله بدون هیچ مشکلی انجام شود. 

آبی پوشان لندن همچنین به فکر جذب تیمو باکایوکو هستند. 

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

آرسنال 

آرسن ونگر مانند هر سال بازیکنان زیادی را جذب و اخراج می کند . در این فصل هم توپچیان لندن یکی از بیشترین اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده اند. 

الکسیس سانچز مدافع شیلیایی لندنی ها که مورد توجه بایرنی ها بود ظاهرا قرار نیست تا این باشگاه را ترک کند زیرا آرسنال حاضر است برای حفظ این بازیکن و مسوت اوزیل 9 بازیکن خود را بفروشد. همچنین شنیده شده است که مسئولان بایرن به هیچ عنوان علاقه ندارند تا این بازیکن را با قیمت بالایی جذب کنند. احتمالا یکی از این 9 بازیکن چمبرلین است که مورد توجه لیورپولی است. 

همچنین شنیده می شود که آرسنالی ها مقدمات حضور آلکساندر لاکازت را در این تیم فراهم کرده اند . 

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

منچستر یونایتد 

مورینیو که علاقه زیادی به ساختن یک تیم منسجم برای فصل آینده دارد حالا دست به کار هایی زده که می توان امیدوار بود با این تغییرات شیاطین سرخ بتوانند در این فصل از رقابت ها در لیگ جزیره به موفقیت برسند. 

موراتا اسپانیایی که از حضورش در رئال مادرید ناراضی است در آستانه پیوستن به این تیم است و احتمالا این انتقال تا پایان هفته قطعی شود . همچنین رونالدو هم از گزینه هایی است که احتمالا در این فصل از رقابت ها در صورت ایجاد نشدن یک توافق میان وی و باشگاه راهی منچستر یونایتد باشگاه سابق خود شود. 

نمانیا ماتیچ ، رافائل واران و یوردی آلابا از گزینه هایی هستند که مورینیو علاقه زیادی به جذب آن ها دارد. 

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

لیورپول 

 یورگن کلوپ بر خلاف دیگر رقیبانش در لیگ جزیره ریخت و پاش زیادی انجام نداده است اما توانسته بازیکنان خوب و مفیدی را برای تیمش جذب کند که از جمله این بازیکنان می توان به محمد صلاح مصری اشاره کرد. با این حال نقل و انتقالات برای لیورپولی ها به پایان نرسیده است و خبرهایی از حضور احتمالی بازیکنانی چون لازار مارکوویچ ، کیتا بالده ، آلبرتو مونرو و چمبرلین اشاره کرد . 

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

 

سری آ 

لیگ ایتالیا در چند فصل گذشته شاهد افت زیادی بوده است با این حال تیم های ایتالیایی در این فصل از رقابت ها به خود آمده اند و باشگاه هایی چون میلان و اینتر به واسطه حضور سرمایه داران چینی به خوبی وارد بازار نقل و انتقالات شده اند . با این حال باشگاه هایی هم چون یوونتوس بیشتر علاقه به جذب بازیکنان ایتالیایی دارند و خیلی سراغ بازیکنان دیگر کشور ها نمی روند. 

یوونتوس 

آلگری پس از آن که در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است حالا به دنبال آن است تا با تقویت تیم خود با بازیکنان ایتالیایی بار دیگر زمینه موفقیت تیمش را در ایتالیا و اروپا فراهم کند . به همین دلیل یوونتوسی ها در ابتدا تمرکز خود را بر روی حفظ بازیکنان خود گذاشتند و سپس وارد بازار نقل و انتقالات شدند .

دنی آلواز که فصل قبل حضور درخشانی را در ترکیب یوونتوس داشت تنها بازیکنی است که از جمع یووه ای ها جدا شده است . همچنین شنیده می شود که احتمالا ساندرو هم هم از یوونتوس برود . تنها بازیکنی هم که حضورش در یوونتوس قطعی است پاتریک شیک است همچنین شنیده می شود دالبرت و متئو دارمیان هم از گزینه های یوونتوسی ها هستند.

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

میلان  

مدیران چینی میلان در این نقل و انتقالات ریخت و پاش زیادی انجام داده اند و بازیکنان خوبی را جذب کرده اند . با این حال ان ها قصد ندارند به خرید و فروش های خود پایان دهند و به تازگی شنیده شده که نیکولا کالینچ و آندره کونتی هم از بازیکنانی هستند که احتمالا راهی این تیم شوند.

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

اینتر

اینتری ها هم مانند تیم همشهری خود حضور درخشانی در بازار نقل و انتقالات داشته اند و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده اند. با این حال اینتری ها تا کنون به اندازه رقیب همشهری خود بازیکن جذب نکرده اند اما خبر می رسد که آن ها بازیکنان زیادی از جمله نیکولا کالینچ ، دالبرت مو ، کیبا بالده و گابریل باربوسا را زیر نظر دارند تا فصل بعد در اختیار داشته باشند.   

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

 لالیگا

لیگ اسپانیا مدت ها است که رونق خاصی دارد و طبیعتا بازار نقل و انتقالات آن هم اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد . 

بارسلونا 

تیم فوتبال بارسلونا که در این فصل از رقابت ها نتوانست موفقیت خاصی کسب کند با تغییر سرمربی خود و همچنین جذب چند بازیکن کلیدی در پست های مختلف قصد دارد تا تیم آماده ای را برای فصل آینده رقابت های اروپایی و  لیگ اسپانیا آماده کند. 

در چند روز گذشته و از زمانی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده است خبر های زیادی از جذب چند مدافع و فروش تعدادی بازیکن در این باشگاه شنیده شده است اما هنوز انتقال بزرگی صورت نگرفته است . با این حال خبر می رسد که بازیکنانی چون جرارد دلفئو و وراتی بازیکنانی هستند که از دیگر گزینه های بارسلونا بر ای حضور در این تیم جدی ترند. ظاهرا وراتی دیگر قصد ندارد  در پاریس بماند و به دنبال راهی برای فرار از این تیم است .

////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

 

رئال مادرید  

زیدان که توانست تیم بحران زده رئال را به جایگاه های خوبی برساند در این فصل از رقابت ها احتمالا با یک بحران جدی مواجه شود. 

احتمال جدایی رونالدو از این تیم یکی از بحران هایی است که احتمالا مسئولان این باشگاه را به چالش های زیادی برده است. با این حال شنیده شده که حضور امباپه به احتمال زیاد در رئال قطعی است و اگر این اتفاق رخ دهد خواه نا خواه باید یکی از افراد تشکیل دهنده مثلث BBC  یعنی بنزما ، بیل و یا رونالدو از رئال جدا شود . 

 ////در حال تکمیل////مثلث BBC در آستانه فروپاشی / وراتی به دنبال فرار از پاریس/

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار