نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تشکیل مجموعه های صوری و کاغذی جلوگیری شود.

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: استان یزد نیازمند شرکت های حمل و نقل کارآمد و توانمند است و باید از تشکیل مجموعه های صوری و کاغذی جلوگیری شود.

 تابش در بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در بهبود شاخص های اقتصادی و اجتماعی گفت: جایگاه صنعت حمل و نقل جاده ای بدلیل گستردگی حوزه فعالیت، در شکوفایی و ارتقای سطح توسعه منطقه بسیار موثر است.

وی با اشاره به موقعیت استان یزد و حضور شرکت های بزرگ صنعتی گفت: در بسته های تشویقی رونق و اقتصاد در این بخش، پیش بینی های خوبی برای توسعه ناوگان حمل و نقل جاده ای و مسافری و احداث مجتمع های بین راهی شده است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای برای استان بهره گرفت و بخش خصوصی و صنعتی نیز با داشتن گردش مالی مناسب، باید مشارکت لازم را داشته باشند.

تابش به نیاز شهرستان اردکان به توسعه حمل و نقل مسافری اشاره کرد و اظهار داشت: حضور شرکت های بزرگ در شهرستان احساس می شود که انتظار دارم در این راه قدم های موثری برداشته شود و نسبت به افتتاح دفاتر این شرکت ها پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.