شبكه استانی صدا و سيمای خراسان جنوبی به مناسبت عيد فطر برنامه های تلويزيونی و رادیویی متنوعی را تدارک ديده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی ، شبكه استانی سيمای خراسان جنوبی به مناسبت عيد فطر ميهمان خانه هم استانی ها در است.

ویژ برنامه روی پلک شب، روزهای تعطيل عيد فطر به صورت زنده به تهيه كنندگی محمد رضا زمانی پور و با اجرای ايمان خوشحال روی آنتن می رود.

برنامه تلويزيونی "شب های پر ستاره" با حضور دو مجری در جمع تعداد زيادی از خانواده ها و در محل اماكن تاريخی گردشگری شهر پخش می شود.

دعوت از مهمان ويژه (بازيگر، ورزشكـار و يا خواننده برجسته) دعوت از خوانندگان استانی، نمايش طنز، مسابقه و ... از بخش های اين برنامه است.

"آوای همدلی" عنوان ويژه برنامه راديو خراسان جنوبی به مناسبت عيد فطر است كه در صبح روز عيد فطر و روز تعطيل پس از آن از ساعت 9 تا 11 صبح به صورت اجرای مشترک بين صدای خراسان جنوبی و صدای خراسان رضوی از هر دو استان به طور زنده پخش می شود .

گزارش، دعوت از كارشناس ، نمايش راديويی، موسيقی های شاد و مفرح، پخش تلفن ¬ها و پيامک¬ های مخاطبان و ... از بخش های اين برنامه است.

برنامه راديويی"عطر اجابت" با بخش های مختلف در عيد فطر ساعت 17:45 دقيقه به تهيه كنندگی معصومه اسماعيل زاده و احمد حسينی مقدم پخش می شود.
انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار