فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز ماموران انتظامی استان با فعالیت شبانه روزی خود، فضا را برای فعالیت سارقان و هنجارشکنان نا امن کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛سردار منوچهر امان اللهی در بازدید از کلانتری های سطح شهر کرمانشاه، اعلام کرد: فرماندهان باید بر صیانت از کارکنان، آموزش مستمر و تمرکز بر افزایش کشفیات و برنامه ریزی برای تثبیت روند کاهشی سرقت اهتمام ورزند.
وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در استان کرمانشاه برقرار است، گفت: پلیس باید با بکارگیری ظرفیت های موجود و با اقتدار تمام فضا را برای هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی ناامن کند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در کلانشهر کرمانشاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خطاب به فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر باید برای مردم احساس امنیت ایجاد کند.
این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ناجا گفت: پلیس با توجه به خدماتی که به مردم ارائه می دهد، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، از این رو باید همواره در کمال احترام و در چارچوب قانون و رعایت حقوق شهروندی با مردم برخورد کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.