احمدی بافنده خبر داد

تسهیلات مترو تهران به مناسبت عید سعید فطر

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مترو تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، خدمات ویژه و سرویس‌های فوق العاده‌ای را در تمام خطوط مترو ارایه می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت 05:30 صبح روز عید فطر تا پایان مراسم به طور رایگان ارایه می‌شود، افزود: در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه عادی در روز‌های تعطیل افزایش می‌یابد که در این راستا فاصله گذر قطار‌های خط ۱ و ۲ مترو تهران به ۵ دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه با اشاره به اینکه فاصله گذر حرکت قطار‌ها در خط ۴ مترو هر ۵ دقیقه یکبار خواهد بود، افزود: فاصله مسافرگیری در خط ۳ مترو هم به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی گفت: مسافرگیری در خط ۷ نیز همانند سایر خطوط از ساعت 05:30 صبح آغاز می‌شود و در صورت افزایش مسافر سرویس دهی در این خط نیز افزایش می‌یابد.

به گفته احمدی بافنده تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های مترو تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز قطار‌های فوق العاده اعزام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار