در دیدار مدیران کل کانون و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای طرح‌های فرهنگی تبریز 2018 بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری استان در این دیدار بر آمادگی کانون برای مشارکت در طرح تبریز 2018 تاکید کرد.


وی افزود: در پیش‌بینی و برنامه‌ریزی این فعالیت‌ها همه ظرفیت‌های کانون از جمله ظرفیت‌های کانون زبان ایران مورد نظر قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه تبریز 2018 رویکرد فرهنگی آن ماندگارتر خواهد بود، گفت: بر همین اساس کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی در زمینه اقدامات فرهنگی فعالیت گسترده‌ای به‌عمل خواهد آورد.


یوسف‌زاده در این زمینه اضافه کرد: معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان به گردشگران، برپایی غرفه‌های هنری ویژه کودکان و نوجوانان در اماکن تاریخی و دیدنی تبریز، معرفی آداب و رسوم محلی، برپایی کلاس‌های ویژه آموزش زبان برای مجریان و دست‌اندکاران از جمله موارد مشارکت کانون در طرح تبریز 2018 است.


در ادامه این دیدار آبدار، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر سیاستگذاری تبریز 2018 نیز با استقبال از مشارکت کانون در این زمینه بر همکاری و مساعدت‌های دبیرخانه تبریز 2018 در تحقق این تعامل مشترک تاکید کرد.


گفتنی است :از سوی سازمان همکاری‌های اسلامی، تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 معرفی شده است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.