استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی که با مشکلات مالی مواجه هستند می توانند از تسهیلات سرمایه در گردش بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید برنامه خوبی برای فعال کردن طرح های راکد در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال که مشکل سرمایه در گردش دارند در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرند و تاکنون هم نتایج خوبی از این بررسی ها بدست آمده است.

استاندار اردبیل گفت: امروز نیز از چهار واحد تولیدی بازدید و مشکلات این واحدها طرح شد و تلاش می شود مشکلات این واحدها بزودی مرتفع شود.

خدابخش افزود: مشکل سرمایه گذاران در بخش صنعت، معدن، کشاورزی و دامپروری استان با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش حل شده و آنها می توانند تقاضای خود را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه تا در این ستاد مشکلات آنها بررسی شود.

وی بیان کرد: دولت خود را موظف می داند در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کند تا شاهد افزایش تولید و اشتغال در کشور باشیم.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در استان اردبیل افزود: در سال گذشته 240 واحد تولیدی راکد فعال شد و امسال هم همان روند سال گذشته برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد طی خواهد شد.

خدابخش بیان کرد: برای فعال کردن این تعداد واحدهای تولیدی 2 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارائه شده است.

واحد تولیدی آرتا توان تابلو، صنایع غذایی گل بن سام (تولیدی ویفر)، واحد تولیدی شکوه ناب (تولیدی کیک و کلوچه) و شرکت تولیدی نانو فام از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره اردبیل است که مورد بازدید استاندار و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.