در طرح ملی همای رحمت در شهرستان قوچان بیش از ۵ میلیون تومان جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سعید فکوری رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: طرح ملی همای رحمت ویژه کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان است که این طرح هر ساله در قالب چندین برنامه توسط جمعیت هلال احمر و کمک و همکاری خیرین در سطح شهرستان قوچان اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه اجرا شده، یکی از چندین برنامه‌ای است که در قالب این طرح اجرا میشودکه بر این مبنا جلسه مجمع خیرین در قبل از ماه رمضان با حضور خیرین و نیکو کاران شهرستان قوچان در قالب اجرای این طرح برنامه ریزی شد و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین برای اجرای این طرح جمع آوری گردیدکه مبلغ کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در حدود ۵ میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد.

رییس جمعیت هلال احمر قوچان با اشاره به اینکه در این برنامه بسته‌های غذایی که شامل برنج، روغن، قند وشکر، پنیر و خرما، حبوبات و ... بوده است گفت:: به همت اعضا داوطلب شعبه بین نیازمندان تحت پوشش جمعیت هلال احمر قوچان توزیع شد.

فکوری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان با بهره‌گیری از باور‌های دینی، فرهنگی و ملی حس نوع دوستی را در جامعه تقویت کرده است تصریح کرد: ما توانستیم با کمک و یاری حامیان و خیرین خود در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و اصل همبستگی اجتماعی تلاش کنیم.

انتهای پیام//ح. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.