رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولت باید روی کمک 40 درصدی که به کاندیدای رقیب رای دادند، حساب کند.

/به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا باهنر" رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پس از شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر، جبهه مردمی نیروهای انقلاب همچنان محوریت اصولگرایان را بر عهده دارد، اظهار داشت: مساله شکست را که شما دائم تکرار می‌کنید حرف درستی نیست، بعضی از دوستان اصلاح‌طلب ما 30 سال است که آرزو دارند، ما شکست بخوریم.

وی در پاسخ به اینکه مگر کاندیدای جبهه مردمی شکست نخورده است، ادامه داد: یک زمانی نیروهای اصولگرا در انتخابات وارد می‌شدند و 12 درصد رای داشتند اما امروز رای 40 درصدی متراکم و بسیار بالا است.

باهنر تصریح کرد: دولت باید روی کمک این 40 درصد حساب کند و نقدهای مشفقانه آنان را بشنود، آن 40 درصد هم خدای ناکرده، نباید مزاحمتی برای دولت ایجاد کنند بلکه باید رفیق شفیق دولت باشند و یاری‌اش کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اگر دولت در مسیری غیر از شعارهایش حرکت کند و متن به حاشیه و حاشیه، متن اصلی بشود آنگاه این 40 درصد بسیار مقتدر و متراکم می‌توانند کار را جلو ببرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا جبهه مردمی همچنان می‌خواهد محور اصولگرایان باشد، خاطر نشان کرد: این موضوع هنوز مشخص نیست و در مرحله بحث قرار دارند. جبهه مردمی ظرفیت بزرگی دارد، اما کامل نیست و باید تکمیل شود و احتمال دارد تجدید سازمان کنند.

 

ضرورت توجه دولت به برنامه های رقیبانش در اداره کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار