وزارت کشور عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد «حمله تروریستی» اخیر در شهر مکه، در خارج از این کشور طراحی شده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور عربستان سعودی امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای ادعا کرد حمله تروریستی خنثی شده به مسجدالحرام در شهر مکه از خارج طراحی شده بود.

در بیانیه وزارت کشور عربستان سعودی -که امروز از سوی خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد- آمده است: یک هسته تروریستی که در ایام ماه مبارک رمضان بیت‌الله الحرام را هدف قرار داده بود، دستور داشت تا توطئه‌ای را که تصور می‌شود از خارج با هدف بر هم زدن ثبات در عربستان طراحی شده بود، به اجرا در بیاورد.

‌پیش‌تر مقامات امنیتی سعودی از بازداشت پنج مظنون تروریست از جمله یک زن در رابطه با خنثی‌سازی یک «حمله تروریستی» در شهر مکه خبر داده بودند.

عبدالله بن زاید سلطان آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات، امروز اقدام حمله به بیت‌الله الحرام را به عنوان یک جنایت وحشتناک محکوم و اعلام کرد اینگونه اقدامات تنها عزم ما را در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌سازد.

بحرین کویت و مصر نیز این اقدام را محکوم کردند.

 انفجار انتحاری در منطقه مکه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۶
جک گفته ،کار خودشونه میخوان بگن ما هم بللللللللللللللللللللللللله
Germany
جواد
۰۹:۱۰ ۰۳ تير ۱۳۹۶
حرفا و کاراشون بوی توطيه و خیانت اونم از نوع ناشیانه و بچه گانه میده.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۵۶ ۰۳ تير ۱۳۹۶
حتما کارما بوده از تو ابله برمیاد هرچی بگی .بابا دست پرورده های خودتن .باهاشون راه نیومدی ومقام ندادی اومدن سراغتون شبها بیدار بخوابین چون سرتون رو از پشت میبرن که برین بهشت.احمقهای هارترسو
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۰۸:۴۲ ۰۳ تير ۱۳۹۶
میگم مگه امارا و کویت و بحرین و مصر جرات داشتن محکوم نکنن
چون این اتفاق تو عربستان بود

اگه تو ایران بود لعنتیا جشن هم میگرفتن
آخرین اخبار