نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با گرامیداشت روز جهانی قدس، و قدردانی از حضور پرشور و همیشگی مردم در صحنه دفاع از مسلمانان فلسطین،  گفت: فریاد الله اکبر مسلمانان می تواند رژیم صهیونیستی را به عنوان غده سرطانی خاورمیانه نابود کند.
آیت الله علما با اشاره به اینکه امسال نیز چه در استان کرمانشاه و چه در نقاط مختلف کشور شاهد حضور بسیار خوب و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم گفت : این حضور  تبازهم مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است.
  وی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی سال هاست که سرزمین مردمی بی پناه را اشغال کرده  افزود : این وظیفه امت های اسلامی است که برای بیرون راندن غده سرطانی منطقه تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در استان دیرالزور عراق اشاره و گفت: هدف از این کار بزرگ، درسی بود برای دشمنان اسلام تا بدانند با چه کسانی روبه رو هستند.
وی همچنین با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ملت ایران سیلی نمی خورد، بلکه سیلی می زند، گفت: پس از این سخن معظم له بود که نیروهای سپاه پاسداران با موشک باران مقر داعش سیلی سنگینی بر گوش تروریست ها و دشمنان انقلاب نواخت.
آیت الله علما ضمن قدردانی از حرکت سپاه اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که نیروهای مسلح ما همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی سرزمین ایران و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.