فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف بیش از ۴۷ کیلو انواع مواد مخدر و بیش از ۱۶ کیلوگرم پیش ساز مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ضمن اعلام رشد ۴۶۹ درصدی کشفیات در شهرستان کنگاور در تشریح این خبر گفت: در سال ۱۳۹۶ با توجه به اولویت بندی جرایم، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر اعم از عمده فروش و خرده فروش در دستور کار ویژه پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با کمک دیگر واحدهای این انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی موفق به اجرای ۲۵ طرح شدند که در این راستا ۴۶ کیلو گرم تریاک، بیش از یک کیلوگرم شیشه و نیز ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم پیش ساز مواد مخدر صنعتی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیات‌های فوق ۱۴۷ پرونده قضائی تشکیل، سه باند بزرگ مواد مخدر متلاشی و ۱۷۲ نفر فروشنده مواد مخدر روانه زندان شدند، همچنین تعداد ۲۰ دستگاه خودرو نیز در این راستا توقیف شده است.

سرهنگ براری اظهار کرد: برابر بررسی به عمل آمده از داده‌های آماری، کشفیات انواع مواد مخدر طی سه ماهه اول سال ۱۳۹۶ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۴۶۹ درصد رشد یافته است، اما پلیس کنگاور به این آمار قانع نبوده و با تمام توان سعی در افزایش هرچه بیشتر کشفیات مواد مخدر و برخورد با عاملان این پدیده خانمان سوز را دارد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.