عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها راه مقابله با استکبار مقاومت است و سازش با دشمن نتیجه‌ای جز خواری و ذلت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی در جمع راهپیمایان روز قدس شیراز با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین کشورهای اسلامی است، گفت: تنها راه مقابله با استکبار مقاومت است و سازش با دشمن نتیجه‌ای جز خواری و ذلت ندارد.

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین اجتماع ضد‌صهیونیستی در قلب اروپا نشان از شکست اسرائیل دارد، بیان کرد: جوانان پیرو امام خمینی نشان دادند که تنها راه مقابله با اسرائیل مقاومت است.

محمدی‌عراقی افزود: یکی از اصول انقلابی امام راحل (ره) محو رژیم صهیونیستی بود و انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر آغازگر حرکت‌های مقاومت برای نابودی اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه مقاومت فرزندان روح‌الله همچنان ادامه دارد، بیان کرد: نتیجه این مقاومت شکست اسرائیل در جنگ‌های 8 و 22 روزه از حزب‌الله و نیروهای مقاومت بود.

محمدی‌عراقی افزود: پس از شکست اعراب در جنگ 6 روزه ارتش اسرائیل به عنوان ارتش شکست‌ناپذیر معروف شد اما نیروهای حزب‌الله این افسانه را برباد دادند.

وی با اشاره به شکل‌گیری جریان وهابی ـ تکفیری که گروه داعش مولود آن است، بیان کرد: استکبار وقتی مقابله جریان مقاومت با اسرائیل را دیدند تصمیم گرفتند جریانی برای ایجاد شکاف بین مسلمانان ایجاد کنند و جنگ را از جبهه اسرائیل به درون کشورهای اسلامی کشیدند.

‌محمدی‌عراقی با بیان اینکه این توطئه آنها نیز با مقاومت در کشورهای عراق و سوریه شکست خورد و مجبور به عقب‌نشینی شد، اظهار داشت: توطئه جدید آنها تحت عنوان ناتوی عربی مطرح شده که در واقع ناتوی اسرائیلی ـ آمریکایی است.

وی با بیان اینکه نخستین قربانی این توطئه کشورهای هم‌پیمان آمریکا هستند، گفت: این توطئه از درون فرو می‌پاشد و نابود می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دولتمردان آمریکا بیان کردند که سیاست آمریکا براندازی جمهوری اسلامی با کمک نیروهای نفوذی داخلی است، تصریح کرد: ترور یکی از اقدامات آنها‌ست که با سیلی موشکی سپاه مواجه شد و نه تنها مواضع داعش بلکه تل‌آویو و واشنگتن را به لرزه درآورد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار