مسئله اول/ 68

تابش: مردم بار دیگر عزم خود را در مبارزه با غده چرکین صهیونیستی نشان دادند/ با پافشاری بر حقوق ملت فلسطین، شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود

نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: مردم روزه‌دار با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر عزم خود را در مبارزه با رژیم صهیونیستی نشان دادند.

تابش: مردم بار دیگر عزم خود را در مبارزه با غده چرکین صهیونیستی نشان دادند/ با پافشاری بر حقوق ملت فلسطین، شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران با حضور در جمع خبرنگاران ، حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم روزه‌دار و در این هوای گرم به تبعیت از فرمان امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

تابش با تقدیر از حضور گسترده مردم در سراسر کشور گفت: همه احزاب و جناح ها در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی متحد و یکدل هستند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: هر اقدام و شعاری که این وحدت را خدشه دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است و قطعا مذموم و مطرود است.

وی تصریح کرد: درون خانواده انقلاب اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد که امری طبیعی و مغتنم است و اصولا چند صدایی و آزادی از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پافشاری مسلمانان و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق مظلومیت مردم فلسطین، در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار