راهپیمایی روزجهانی قدس با حضور مردم روزه دار و غیرتمند در هرمزگان به پایان رسید.

پایان راهپیمایی روز جهانی قدس با صدور قطعنامه ای در 9 بند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس ،شیعه و سنی در شهرها ، بنادر و جزایر هرمزگان، دوشادوش هم ، یک صدا و یکدل بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف و شکست رژیم صهیونیستی را به گوش جهان رساندند.


راهپیمایان با فریادهای الله و اکبر ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سوی میعادگاه های نماز جمعه رفتند و در قطعنامه ای رژیم استعمارگر صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در پایان این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای در نه بند، حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف و بیزاری از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.


در این قطعنامه آزادی بیت المقدس و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیست را، آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری برای جهان اسلام دانسته است.


همچنین در این قطعنامه با اشاره به تلاش صهیونیست ها برای استحاله فرهنگ و هویت جوامع اسلامی و تحمیل سندهای به اصطلاح جهانی مانند 2030 یونسکو که اجرای آن در جمهوری اسلامی با هوشمندی متوقف شد ، از همه کشورهای مسلمان خواسته شده است با هوشیاری و دقت ، نقشه ها و توطئه های شبکه های شیطانی سلطه را نقش برآب کنند.


در بخش دیگری از این قطعنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و حمایت از نقش آفرینی های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت ، اقدام این نهاد انقلابی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست ها در شرق سوریه را مصداق اقتدار جمهوری اسلامی ایران و سیلی به دشمنان و حامیان فرامنطقه ای آنان دانسته و از همت و اراده پاسداران انقلاب اسلامی که اسباب رضایت و غرور ملی ایرانیان و خانواده های معظم شهدای ترور را فراهم کردند قدردانی شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.