تبریز؛

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تبیین ابعاد فاجعه 7 تیر

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر تبیین ابعاد فاجعه هفتم تیر به نسل جوان تاکید کرد.

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تبیین ابعاد فاجعه 7 تیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در نخستین روز از هفته قوه قضائیه در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان با اشاره به این که هفته اول تیرماه سال ۶۰ هیچوقت از ذهن مردم ایران اسلامی فراموش نمی‌شود گفت: ۷ تیر یادآور حماسه آفرینی‌های شهدای گرانقدری است که باید شخصیت آن‌ها و نیز ابعاد فاجعه ۷ تیر بیش از پیش به نسل جدید تحلیل و تبیین شود.
وی شهید بهشتی را شهید اسلام، فقاهت و ولایت عنوان و خاطرنشان کرد : نقش آن شهید در تحول دستگاه قضایی کشور و برقراری عدالت در این دستگاه و جامعه غیرقابل انکار است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت قضاوت در اسلام گفت: در اسلام دادرسی نوعی عبادت است و قاضی نمونه و موفق کسی است که عدالتش بر ستمش غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان نقش مهم دستگاه قضایی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی یادآور شد و افزود: این دستگاه باید بیش از پیش، بستر عدالت و برابری در جامعه را فراهم کند.
در این نشست رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن اشاره به آمادگی این دستگاه در پیروی از منویات رهبری، تقویت نظام، حفظ ارزش‌های انقلاب و تامین امنیت گفت: کارآمدی و سلامت دستگاه قضایی و نیز توجه به تولید، اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری از اولویت‌های دادگستری استان است.
حجت الاسلام مظفری دستگاه قضایی استان را مجموعه‌ای پاک، دلسوز، انقلابی، متعهد و حاضر درصحنه دانست و گفت: اجرای عدالت و افزایش مبارزه با فساد از دیگر اولویت‌های این دستگاه است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار