زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند که دولت باید برنامه‌ای ویژه برای تامین مالی آنها تبیین کند.

حمایت وحید امیری از زنان سرپرست خانوار +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تامین مخارج و برنامه ریزی منظم برای ایجاد شغل مناسب برای زنان سرپرست خانوار  یکی از مهمترین اقداماتی است که دولتمردان و سیاسیون کشورمان باید در آن مسیر اقدامات موثرتری بردارند. مشکلات زنان سرپرست خانوار دور از چشم مردم و چهره‌های ورزشی نمانده است و در اقدامی کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگی در اینستاگرام به یاری این قشر آسیب پذیر شتافتند.

 

وحید امیری بازیکن با اخلاق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از این حرکت خیرخواهانه جا نماند و با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود به هشتگ هم_سایه_شو پیوست.

 

امیری در ادامه پست خود نوشت:"زنان سرپرست خانوار، شاید بی‌صدا ترین قشر میهن‌مان باشند. در مسیر آگاه‌سازی جامعه، به امید جلب حمایت بیشتر برای این بخش از جامعه، با ما #هم_سایه_شو
جامعه آگاه تر – حمایت بیشتر – زنان توانمند ترهیچ می دونستی از 2.5 میلیون زن سرپرست خانوار، 1.3 میلیون نفرشون از هیچ حمایتی برخوردار نیستند؟؟؟؟
منم نمی دونستم!!! به همین خاطر از همه ی شما دوستان دعوت می کنم با گذاشتن عکسی از سایه خودتون با هشتگ #هم_سایه_شو، برای افزایش آگاهی از وضعیت زنان سرپرست خانوار میهمن مان به کمپین هم سایه شو بپیوندید.
بابت هر پست شما، مبلغ 7000 تومان به هزینه ی آموزش زنان سرپرست خانوار اضافه خواهد شد"

 حمایت وحید امیری از زنان سرپرست خانوار +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.