رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسیر راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس در شهر اردبیل مشخص و ابتدای مسیر از ایستگاه سرعین به سمت مصلی اردبیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور با اشاره به اینکه راهپیمایی از ساعت 11 آغاز خواهد شد، تصریح کرد: مسیر راهپیمایی برادران از سمت ایستگاه سرعین به سمت مصلی و خواهران نیز از سمت میدان شریعتی به سمت مصلی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای رفاه حال روزه داران سخنرانی در داخل مصلی انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم بنده به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خواهم بود.

وی با اعلام این مطلب که پس از مراسم راهپیمایی و قرائت بیانیه، نماز جمعه به امامت آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد، یادآور شد:‌ حضور گسترده امت حزب اللهی استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حق مسلمانان خواهد بود.

شهرستان خلخال:

فریدون بابایی فرماندار خلخال در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خلخال افزود: این راهپیمایی جمعه دوم تیرماه از ساعت 12 از محل میدان معلم این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) و بلوار 17 شهریور با تجمع راهپیمایان در مصلای نماز شهر خلخال پایان می‌ یابد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح مراکز بخش های تابعه خلخال افزود: انتظار می‌رود اهالی این مناطق با حضور گسترده خود در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان ‌های امام راحل تجدید پیمان کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

شهرستان نمین :

فرهاد عبدالعلی پور فرماندار نمین نیز با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام، فریادخواهی مسلمانان در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است اظهار کرد: این روز مظهر مبارزه مستمر با ظلم و تجاوز و دستیابی به استقلال و آزادگی است.

وی در زمینه استقرار نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در مسیر راهپیمایی بر برقراری امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه راس ساعت 11:30 دقیقه از مقابل مسجد جامع شهر نمین آغاز می شود.

شهرستان بیله سوار:

آرام حلیم فرماندار بیله سوار نیز گفت: راهپیمایی روز قدس در شهر بیله سوار از ساعت 30 .11 روز جمعه از روبروی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیله سوار شروع و مسیر آن از خیابان امام خمینی(ره)، خیابان طالقانی، تا مسجد جمعه ادامه خواهد یافت و پس از طی مسیر راهپیمایی با سخنرانی و قرائت قطعنامه خاتمه خواهد یافت .

شهرستان پارس آباد:

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور راس ساعت 12 ظهر روز جمعه 2/4/96 از میدان سپاه تا چهار راه امام خمینی (ره) و محل تجمع و سخنرانی و قراعت قطعنامه بعد از راهپیمایی در مصلای پارس آباد خواهد بود .

شهرستان گرمی:

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور راس ساعت 11:30 صبح روز جمعه از محل میدان امام خمینی(ره) جلوی مسجد جامع به طرف مسیر خیابان امام و خیابان جانبازان و تجمع در میدان امام خمینی (ره) جلوی مسجد جامع با سخنرانی میرزاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

شهرستان نیر:

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور راس ساعت 12 ظهر روز جمعه از جلوی بانک ملی به طرف مسجد جامع شهر نیر و تجمع و سخنرانی در جلوی مسجد جامع خواهد بود.

همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کورائیم از ساعت 12:30 روز جمعه از محل میدان امام به طرف مسجد جامع برگزار می شود.

در حال تکمیل . . .

 

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.