نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز خطر صهیونیسم ادیان الهی و ملت‌ها را تهدید می‌کند و بر همه واجب است نسبت به این موضوع با حساسیت خاصی مبارزه کنند.

ذوالنوری:حجت‌الاسلام "مجتبی ذوالنوری" نماینده مردم قم در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت روز قدس در جهان اسلام برای حمایت از مردم فلسطین، گفت: رژیم اشغال‌گر قدس تنها مشکل فلسطینیان، مسلمانان و  منطقه ما نیست بلکه مشکل جهان اسلام و دنیا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز صهیونیسم بین‌الملل برای ادیان الهی و تمام ملت‌ها تهدیدمحسوب می‌شود زیرا مبتنی بر نژادپرستی، برتری جویی و نفرت‌انگیزی است.

وی بیان داشت: امروز می‌دانیم صهیونیست‌های بین‌المللی از کارتل‌های بزرگ اقتصادی دنیا در آمریکا و غرب و حتی بسیاری از دولتمردان غربی حمایت می‌کنند و این صهیونیسم تنها به یهودیت اختصاص ندارد بلکه امروز یک مقوله شومی به نام مسیحیت صهیونیسم یا صهیونیست‌های مسیحی در دنیا به وجود آمده است.

ذوالنوری اظهار داشت: این صهیونیست‌های مسیحی بر اساس آموزه‌های دینی و اعتقاداتشان رژیم صهیونیستی را زمینه‌ساز ظهور حضرت مسیح(ع) می‌دانند و بر اساس باورهای خود از این رژیم حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قم در ادامه افزود: امروز خطر صهیونیسم ادیان الهی و ملت‌ها را تهدید می‌کند و بر همه واجب است نسبت به این موضوع با حساسیت خاصی مبارزه و مخالفت جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنیم که پرچم این مبارزه بر دوش مردم عزیز ما بوده و در این میدان پیشتاز هستند که اگر مردم ما در مقابل صهیونیسم قد علم نکنند یقینا آنها آسایش و آرامش برایشان باقی نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه ریشه جنگ هشت ساله تحمیلی، به پشتوانه جدی صهیونیسم از صدام اتفاق افتاد، گفت: بنیانگذار حزب بعث عراق میشل عفلق یهودی بود لذا ما حزب بعث را حزب افلقی بعث می‌نامیدیم و طی هشت سال زمان جنگ صهیونیست‌ها با صدام ارتباط پیوسته و نامحسوسی داشتند.

ذوالنوری تصریح کرد: رد پای رژیم صهیونیستی در ترور‌های 16 هزار و 800 شهید، دانشمندان هسته‌ای،  حتی در بحث برجام و تحمیل باورهای خود بر مذاکره کنندگان آمریکایی و تحمیل تحریم‌ها طی این سال‌ها کاملا مشخص است.

نماینده مردم قم اذعان داشت: امروز نقش صهیونیست‌ها در حمایت از داعش نیز کاملا مشخص است تا جایی که مجروحان داعشی برای مداوا به این رژیم پناه می‌برند و از سوی دیگر بخش عمده سلاح‌های تحت اختیار داعش اسرائیلی است و در کنار آن با خدمات مستشاری و خرید نفت از داعش به نوعی از انها حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: کشورهای اسلامی به جای آنکه علیه صهیونیست بجنگند در مقابل مسلمانان قرار گرفته‌اند امروز خودفروشی در حکام عربی کاملا مشهود است لذا مصیبت همه جهان اسلام صهیونیست ها هستند و اگر تمام مردم دنیا در مقابل رشد این غده سرطانی را نگیرند تمام پیکره ملت دنیا دچار تهدید خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) روز قدس را برای حمایت از فلسطینیان تعیین کردند و امروز شاهدیم در تمام دنیا مسلمان و غیر مسلمان حتی در میان یهودیان علیه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل و صهیونیست می‌دهند.

ذوالنوری تاکید کرد: مردم در روز قدس با حضور در راهپیمایی امتحان دیگری خواهند داد و بارقه امید را در دل مظلوم مردم فلسطین و جنبش‌های اسلامی و ملل مستضعف تبدیل به شعله‌های امید خواهند کرد تا سرانجام شاهد جشن سقوط رژیم صهیونیستی و اضمحلال صهیونیست بین‌الملل در دنیا باشیم.

انتهای پیام/

امروز خودفروشی در حکام عربی کاملا مشهود است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار