لرستان؛

افزایش ۲۸ درصدی سرمایه‌گذاری در لرستان

استاندار لرستان از افزایش ۲۸ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند با اشاره به صادرات ایران به قطر گفت: بازار قطر فرصت جدیدی است و برای استفاده از این فرصت باید اقدامات لازم انجام بگیرد.

وی افزود: در اختیار گرفتن بازار قطر کار ساده‌ای نیست و اگر بخواهیم آن‌را در دست بگیریم، نیازمند لابی‌گری و مذاکرات فراوانی است و برای اینکه بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم، همه باید دست به دست هم دهیم و موانع موجود در این زمینه را از میان برداریم.

بازوند گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند تا از این فرصت بهره بگیرند.

وی در رابطه با سرمایه‌گذاری در لرستان افزود: طی سال ۹۲ مقدار سرمایه‌گذاری در لرستان ۸۶ میلیون دلار بود و این در حالی است که در طی سال ۹۵ این مقدار به ۲۳۵ میلیون دلار رسید با مقایسه مقدار سرمایه‌گذاری در طی سال‌های گذشته تا امروز می‌توان فهمید که میزان سرمایه‌گذاری در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۲، با افزایش ۲۸ درصدی همراه بوده‌است.

استاندار لرستان گفت: اگر بخواهیم لرستان به توسعه برسد، باید هزینه آن‌را بپردازیم و در راستای تحقق این امر قدم برداریم؛ استان لرستان در حال حاضر در زمینه تولید محصولات شرایط خوبی دارد و باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.