ماه عسل96 قسمت بیست و دوم؛

روایت روز‌های سخت بعد از یک تصمیم اشتباه + فیلم

مادر پوریا و خشایار امروز مهمان برنامه ماه عسل بود تا از روز‌های سخت تصمیم اشتباه و ازدواج غلطش بگوید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ خشایار و پوریا وقتی وارد صحنه ماه عسل می‌شوند از مادرشان دفاع می‌کنند و می‌گویند او را برای تمام این سال‌ها دوری درک می‌کنند.

وضعیت بد مالی این مادر باعث شده بود تا فرزندان خود را تحویل بهزیستی دهد و بعد از سال‌ها پسرانش را در برنامه سه‌ستاره بیابد.

در پایان برنامه ماه عسل احسان علیخانی یک خبر خوش برای زندگی سخت این خانواده داشت.

 

 

 

 

 

بخش اول

 
بخش دوم
 
 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ تير ۱۳۹۶
پس خواهش میکنم این قسمت ارسال نظرات را از پایین صفحه حذف کنید اگر که حق قضاوت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۲:۵۴ ۰۱ تير ۱۳۹۶
باسلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم شما از سال 92 درحال پخش برنامه ماه عسل هستید و چندین ساله که برای ازادی زندانیان کمک های مردم را زحمت میکشید و جمع میکنید چطوری دراین چند سالی که یک نفر بخاطر یه مبلغ ناچیز یک میلیون تومانی درزندان بوده و شامل ازادی از محل کمک های شما نشده است احساس میکنم درازاد کردن زندانیان هم سفارش و پارتی بازی صورت میگیرد .
خواهشاً پیگیری کنید که این کمک های مردمی باعث ازاد سازی محرومان و ستم کشیده گان بی بضاعت و بقول معروف بدون پارتی بشود . این شخصی که بخاطر یک میلیون تومان زندای بوده باید زودتر از این ها ازاد می شدند
دراخر باتشکر فراوان از برنامه خوب و عرض خسته نباشید خدمت تک تک دست اندرکاران برنامه ماه عسل ارزوی سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند منان دارم
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۰:۳۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
سلام... چرا تصمیم اشتباه؟؟؟؟ اتفاقا عالی ترین تصمیم را گرفتند غیر این بود اشتباه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۱ تير ۱۳۹۶
مادرانی هستند که مثل شیر بچه هاشونو بدندون میگیرن ودر همین اجتماع هولناک کنونی در کنار هم زندگی میکنند .شما دغدعه ازدواج داشتین نه بزرگ کردن فرزندان وگر نه حتی گدایی هم میتونست شما را کنار هم نگه داره .کی میتونه حتی یک ساعت از اون روزها را جبران کنه .من برای ککارم که مجبور بودم دوسال از خانواده دور بشم وهمسرم اون دو سال در حالی که همه امکانات هم مهیا بود همراهم نیامد وهنوز که سالها میگذره فرزندم درد دل میکنه که چقدر اون دو سال براش سخت گذشته .
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
۰۸:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۶
برنامه را از اواسطش دیدم از چند دقیقه قبل زمانی که پسرها وارد شوند مشاهده کردم واز برنامه چندشم اومد ازحرفهای مادر معلوم شد ایشان برای اخاذی آمده اند ، مخصوصا وقتی که تهران را برای سکونت انتخاب کردند وگفتند خیلی عالی میشه ، اگرواقعا راست میگفتند 4 تایی مثل انسانهای شریفی که حتی جوانانی مثل اونهارا در خونه ندارند میرفتند در یکی ازشهرستانها باهم زندگی کنند ومیتونستند مثل دومرد کارکنند وچرخ زندگی را بچرخانند ، اونها نمیتونند همدیگر را تحمل کنند ، چطور دوبرادر که خیلی هم زجر کشیده هستند تاکنون از هم جدا وبا دوستاشون زندگی میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۸:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۶
این برنامه بسیار جای انتقاد دارد. امیدوارم به طور بنیادی اصلاح گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضاکیانی
۰۴:۲۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
باسلام خدمت علیخانی مجری توانمندوخدمت پوریاوخشایارومادرمهربان براستی که صحنه غم انگیزوخوش یوم بوداشکهای من واقآازخوشحالی ریخت دست کارکنان بهزیستی دردنکند
Iran (Islamic Republic of)
علی از همدان.
۰۰:۵۱ ۰۱ تير ۱۳۹۶
هیچ احدی حق قضاوت در مورد داستانها و ... اتفاقات ماه عسل ندارد.
ممنون.
ممنون
ممنون.
با آرزوی سلامتی و خوشحالی تمام مردم ایران.
آخرین اخبار