سرنشینان زانتیای واژگون شده در جاده سمنان - تهران توسط ماموران سازمان آتش‌نشانی سمنان نجات یافتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : طی تماس شهروندان و خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی خودرو زانتیا در جاده سمنان به تهران روبروی پمپ بنزین و محبوس شدن سرنشینان داخل خودرو ، با سرعت عمل و اقدام به موقع آتش نشانان ایستگاه شماره 1 با موفقیت به پایان رسید.

وی در تشریح حادثه فوق افزود: در این حادثه سرنشینان خوروی مذکور که 2 زن و یک مرد 30الی 50 ساله بودند توسط نیروهای آتش نشانی امداد رسانی و نجات یافتند.

اسمعیل پور از اعزام 1 دستگاه خودرو به همراه 4 نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه فوق به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه(قطع جریان برق خودرو) و ایمن سازی محل شروع به امدادرسانی کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد : تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی زانتیا بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده به شدت باجدول های نیوجرسی جاده برخورد و پس از آن برروی سقف واژگون شده شده است، دو نفر از سرنشینان این خودرو توسط خودروهای عبوری و ... از داخل خودرو رها سازی شده بودند و راننده خودرو به علت شدت ضربه در کابین خودرو محبوس شده بود که نیروها پس از ایمن سازی محل و خودروبوسیله تجهیزات امداد و نجات فرد حادثه دیده را از خودرو بیرون آورده و به علت جراحت وارده تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و نیروهای امدادی پس از انتقال خودرو به پارکینگ توسط عوامل انتظامی و اطمینان خاطر از ایمنی محل به عملیات خود پایان دادند.

اسمعیل پور در آخر تاکید کرد: رانندگان محترم حتما" با سرعت مطمئنه و فاصله مجاز قانونی با خودروهای جلوئی رانندگی کنند تا از بروز حوادث اینچنینی جلوگیری شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.