مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 53 درصد علل گرایشات به اعتیاد به کنجکاوی، لذت و علل جسمی مربوط می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلسه نشست و هم‌اندیشی مسائل اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن، اظهار کرد: رویکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در مواجه با آسیب‌های اجتماعی اول فعالیت‌های مردمی است.

مهدویان فر افزود: در مجموعه شهرداری با بازدیدها، نشست‌ها و برگزاری مراسمات مختلف در نظر دارد تا از شخصیت‌ها و سازمان‌های مرم نهاد در رابطه با آسیب‌های اجتماعی فعالیت داشته باشد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در رابطه با تقسیم‌ کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: این کارهای ملی به پنج مورد حاشیه‌نشینی، نقاط بحرانی شهری از جمله فضای سبز، مفاسد اخلاقی، طلاق و اعتیاد تقسیم می‌شوند.

 وی تأکید کرد: در این تقسیم‌کار ملی نقش شهرداری در پیشگیری از اعتیاد است و درمان و مبارزه با اعتیاد به دیگر ارگان‌ها مربوط است که مخاطب اصلی شهرداری هم عموم مردم است.

مهدویان فر ادامه داد: سیاست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان زمینه‌سازی مشارکت‌های مردمی در خصوص پیشگیری اعتیاد است.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در نظر ندارد که ساختار جدیدی برای پیشگیری از اعتیاد بسازد بلکه در نظر دارد از تشکل‌های مردمی و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی در این زمینه فعالیت داشته باشد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: 53 درصد علل گرایشات به اعتیاد به کنجکاوی، لذت و علل جسمی مربوط می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار